Національний маркетплейс АЛЛО підбив підсумки 2022 року, впродовж якого команда допомагала підприємцям з усієї країни підтримувати бізнес, а клієнтам – купувати необхідні товари мерчантів.
Станом на початок 2023 року до роботи на allo.ua повернулися 95% партнерів із довоєнної кількості, крім того, впродовж 2022 року зареєструвалося ще майже 40% нових підприємців. У 2022 році команда АЛЛО Маркетплейс працювала над змінами в особистому кабінеті партнера та впровадженням нових сервісів, щоб керування магазинами та товарами було ще простішим.

Новий функціонал
Впродовж восьми місяців велися роботи над удосконаленням функціонала особистого кабінету партнера, щоб зробити його ще зручнішим. Оновлення стали доступними у січні 2023 року.
Головна зміна – з’явився розділ «Товари та прайси», який не тільки поєднав розділи «Фіди» та «Управління контентом», а також отримав нові функції. Тепер мерчант може створювати картки товарів та встановлювати ціни не лише через XML- або XLSX-файл, але й вручну.
В розділі «Товари та прайси» партнери зможуть побачити повну картину свого магазину на маркетплейсі АЛЛО: картка якого товару завантажена, а яка перебуває на модерації, на який товар встановлено акційну ціну тощо. Нова опція покаже партнерам і повну статистику карток товарів: скільки нових товарів додано на allo.ua, скільки перебуває на модерації, скільки потрібно доопрацювати. Також мерчанти зможуть редагувати одночасно групу товарів – для цього було розроблено функцію масового редагування товарів за категоріями. Новий функціонал передбачає збільшення частоти оновлень прайсів, що тепер відбуватиметься щогодини.
Додано розділ «Сповіщення», в якому користувачі отримуватимуть новини та важливу інформацію.
Запроваджено статусну модель партнерів: «очікує перевірку анкети», «активний», «заблокований», «призупинений», «відключений» тощо. Тож торговець розумітиме, який статус у його облікового запису та магазину на маркетплейсі Алло.









