YouTube TV запускає більше 10 тематичних пакетів каналів на початку 2026 року, оголосила в середу компанія, що належить Google. Цей крок стане першим випадком, коли YouTube TV розбиває свій пакет каналів, схожий на кабельне телебачення.
Нові пакети нададуть споживачам більшу гнучкість у виборі контенту, за який вони хочуть платити.
Майбутній перелік пакетів включає один, присвячений спорту, який надаватиме доступ до всіх основних мовників, а також спортивних мереж, таких як FS1, NBC Sports Network, усіх мереж ESPN, а також ESPN Unlimited. Клієнти зможуть додати такі додатки, як NFL Sunday Ticket і RedZone.
YouTube зазначає, що користувачі як і раніше матимуть доступ до популярних функцій, таких як необмежений DVR, мультивідео, ключові ігри та фентезі-перегляд.
Хоча YouTube не оприлюднив повний перелік майбутніх пакетів, компанія заявила, що будуть пакети новин, сімейні та розважальні пакети.
Додавши плани для конкретних жанрів, YouTube TV, ймовірно, сподівається залучити користувачів, які не хочуть платити повну ціну 82,99 доларів на місяць за контент, коли вони хочуть отримати доступ лише до конкретних програм. Крім того, люди, які втомилися від постійного підвищення цін, можуть бути більш схильні залишатися з сервісом, якщо зможуть заощадити кілька доларів на щомісячній передплаті.
YouTube TV наразі стягує 82,99 доларів на місяць за свої базові плани, які включають прямі трансляції та контент на замовлення від основних мовників та мереж. Хоча майбутні менші пакети будуть коштувати менше, ніж базовий план YouTube TV, компанія не надала детальної інформації про ціни.
«Телебачення повинно бути простим і надавати глядачам більший контроль над тим, що вони хочуть дивитися», — зазначив Крістіан Остліен, віцепрезидент YouTube, керівник відділу передплати, у своєму блозі. «Наша мета — дати вам можливість налаштувати підписку за допомогою більшої кількості опцій. Незалежно від того, чи ви залишаєтеся прихильником нашого основного плану YouTube TV із понад 100 каналами, зосереджуєтеся на спорті, поєднуєте спорт і новини або вибираєте план, орієнтований на сімейний та розважальний контент, передплатники зможуть легко вибрати план, який найбільше їм підходить».
Цей крок зроблено в той час, коли телевізійні провайдери запустили більш дешеві пакети потокового мовлення, орієнтовані на конкретні жанри.
Наприклад, DirecTV пропонує «жанрові пакети» для спорту, розваг, новин, дитячого контенту тощо. Крім того, Fubo запустив спортивний пакет у серпні. Старіший гравець у цій сфері, Sling TV, також давно виступає за пакети à la carte.










