Doppl від Google додає стрічку з рекомендованими товарами

0
82 views
Doppl від Google додає стрічку з рекомендованими товарами

У понеділок Google оголосив про впровадження функції пошуку товарів у Doppl, експериментальному додатку, який використовує штучний інтелект для візуалізації того, як різні вбрання можуть виглядати на вас.

Технологічний гігант заявляє, що ідея нової стрічки полягає у відображенні рекомендацій, щоб користувачі могли знаходити та віртуально приміряти нові товари. Майже все у фіді можна придбати, з прямими посиланнями на продавців.

У стрічці новин містяться відео реальних продуктів, створені за допомогою штучного інтелекту, та пропозиції одягу на основі вашого індивідуального стилю. Google визначає ваш стиль, аналізуючи ваші вподобання, якими ви ділитеся з Doppl, та товари, з якими ви взаємодієте.

Цей крок зроблено у зв’язку з тим, що короткі відеострічки, зокрема на TikTok та Instagram, привчили користувачів прокручувати візуальні стрічки та купувати те, що вони бачать. Однак, на відміну від TikTok та Instagram, де реальні інфлюенсери демонструють товари, нова стрічка новин Google складається лише з контенту, створеного за допомогою штучного інтелекту.

Хоча деяким може не подобатися канал, створений за допомогою штучного інтелекту, Google, ймовірно, розглядає його як спосіб представити продукти у форматі, до якого люди вже звикли. Крім того, для компанії має сенс спробувати нову стратегію електронної комерції, особливо з огляду на те, що вона продовжує втрачати позиції на користь таких компаній, як Amazon і соціальні медіа-платформи.

Варто зазначити, що відео, створені за допомогою штучного інтелекту, не є новинкою для Doppl. Хоча додаток створює зображення віртуальної версії вас у різних вбраннях, він може перетворювати ці статичні зображення на відео, створені за допомогою штучного інтелекту. Мета цього — дати вам краще уявлення про те, як вбрання буде виглядати на вас у реальному житті.

Нова стрічка відкриттів з’являється в Doppl на iOS і Android у США для користувачів віком від 18 років.

Хоча ще рік тому фід, що складався виключно з контенту, створеного штучним інтелектом, здавався б дивним, зараз ця ідея набирає популярності. Наприклад, у вересні OpenAI запустила Sora — соціальну мережу, де публікуються виключно відео, створені штучним інтелектом. Meta також має фід коротких відео, створених штучним інтелектом, під назвою «Vibes» у додатку Meta AI.