Threads виріс до 150 мільйонів активних користувачів щодня. Марк Цукерберг поділився останніми досягненнями текстового додатку компанії під час оголошення фінансових результатів Meta за третій квартал. Раніше в серпні компанія повідомляла, що Threads досяг понад 400 мільйонів користувачів щомісяця.
Цукерберг, який припустив, що Threads може стати наступним додатком Meta з мільярдом користувачів, сказав, що він «на шляху до того, щоб стати лідером у своїй категорії». Він також зазначив, що час, проведений у додатку, збільшився на 10 відсотків, що, на його думку, є заслугою вдосконалень систем рекомендацій на основі штучного інтелекту компанії.
У середу керівник Instagram Адам Моссері заявив, що Meta також «досліджує» можливості персоналізації алгоритмів для Threads. Наразі компанія тестує можливість «налаштування» алгоритмічних рекомендацій Instagram.
У міру зростання Threads, Meta також підтвердила, що реклама на платформі набирає обертів. Під час телефонної конференції з аналітиками фінансовий директор Meta Сьюзан Лі заявила, що «реклама зараз показується по всьому світу» у стрічці Threads. Раніше компанія вже показувала рекламу користувачам Threads у 30 країнах після невеликого тестування на початку цього року. Цього тижня компанія також оголосила, що розширить типи рекламних форматів на Threads, включаючи відеорекламу. «Ми дотримуємося нашої типової стратегії монетизації, яка полягає в оптимізації рекламних форматів та ефективності», — сказала Лі.










