YouTube виплатив музичній індустрії $8 мільярдів за рік

0
344 views
YouTube виплатив музичній індустрії $8 мільярдів за рік

YouTube виплатив музичній індустрії понад 8 мільярдів доларів за 12 місяців з липня 2024 року по липень 2025 року, оголосила компанія в четвер.

«Сьогоднішня виплата в розмірі 8 мільярдів доларів є свідченням того, що подвійний двигун реклами та передплати працює на повну потужність», — заявив у своїй заяві глобальний керівник музичного напрямку YouTube Ліор Коен. «Ця цифра не є кінцевою метою; вона символізує значний і сталий прогрес у нашому прагненні створити довгостроковий дім для кожного артиста, композитора та видавця на світовій арені».

Коен вперше оголосив про цей важливий крок під час виступу на Billboard Latin Music Week у середу.

Цей рубіж є новим рекордом для платформи, оскільки щорічні виплати YouTube музичній індустрії зросли на 2 мільярди доларів з 2022 року, коли компанія повідомила про внесок у розмірі 6 мільярдів доларів доходів у музичну індустрію в період з липня 2021 року по червень 2022 року. За рік до цього, у 2021 році, YouTube оголосив, що виплатив індустрії 4 мільярди доларів за 12 місяців.

Оголошення в четвер з’явилося після того, як Spotify раніше цього року повідомила, що в 2024 році виплатила музичній індустрії 10 мільярдів доларів. У 2023 році компанія виплатила 9 мільярдів доларів. Варто зазначити, що артисти не отримують всі гроші — частина їх йде лейблам, видавцям, авторам пісень та іншим.

YouTube заявляє, що бачить динаміку розвитку своєї двомоторної моделі доходів, відзначаючи, що має понад 125 мільйонів передплатників Music і Premium по всьому світу, включаючи користувачів, які користуються пробними версіями. Компанія також заявила, що має два мільярди зареєстрованих глядачів, які щомісяця переглядають музичні відео.

«У міру того, як глобальний вплив платформи продовжує розширюватися, зростає і потенціал для артистів та авторів пісень будувати довготривалу музичну кар’єру та назавжди завойовувати прихильність шанувальників на YouTube», — написала компанія в своєму блозі.

YouTube доступний у понад 100 країнах і підтримує 80 мов.

Минулого місяця на заході Made on YouTube компанія оголосила, що за останні чотири роки виплатила понад 100 мільярдів доларів творцям, артистам і медіакомпаніям.