Дочірня компанія Rivian, що займається мікромобільністю, також щойно представила свій електровелосипед TM-B, електричний квадроцикл TM-Q з педальною підтримкою та шолом Alpha Wave, який є «проривом у галузі безпеки та зв’язку для мотоциклістів».
TM-B (або Transcendent Mobility – Bike) з колесами розміром 24 x 2,6 дюйма та вбудованим переднім і заднім освітленням виглядає і функціонує як ніщо інше на ринку. Він оснащений новою педальною трансмісією під назвою «DreamRide», розробленою власними силами. Водій крутить педалі генератора, який заряджає акумулятор, а окремий програмно керований тяговий двигун приводить в рух заднє колесо за допомогою карбонового ременя Gates.
Знімний акумулятор — доступний у варіантах 538 Вт·год або 808 Вт·год, що забезпечує пробіг до 100 миль — має два порти USB-C. Акумулятори можна заряджати через USB-C потужністю 240 Вт, заряджаючи їх від нуля до повного заряду за дві години 20 хвилин або три години 45 хвилин відповідно. Вони також можуть слугувати портативним зовнішнім акумулятором для ваших гаджетів. Дисплей E Ink показує поточний заряд акумулятора.
Як електровелосипед класу 3, він має максимальну швидкість 28 миль/год (45 км/год) з педальною підтримкою. Він також оснащений дроселем, що дозволяє розвивати швидкість до 20 миль/год там, де це дозволено законодавством, і вражаючим крутним моментом 180 Нм — цього достатньо, щоб подолати круті підйоми і швидко стартувати з місця при перевезенні важких вантажів. Гідравлічні дискові гальма допомагають контрольовано зупинити велосипед, а рекуперативне гальмування може збільшити дальність пробігу приблизно на 25 відсотків.
Верхня рама TM-B має модульну конструкцію, тому велосипед можна без інструментів перетворити на вантажний транспорт, дитячий велосипед або круїзер із сидінням-лавкою. Сидіння розблоковується швидким рухом пальця по 5-дюймовій круглій сенсорній консолі. Перевернута передня вилка та пневматичний амортизатор допоможуть поглинати нерівності дороги для велосипедистів зростом від 150 до 203 см.
Також є безліч вбудованих засобів безпеки, які автоматично активуються та деактивуються, коли велосипедист знаходиться поблизу. Вони блокують акумулятор, заднє колесо та раму, а також надають сповіщення про втручання та місцезнаходження велосипеда в режимі реального часу.
TM-B за ціною 4500 доларів можна попередньо замовити вже зараз, а доставка запланована на весну 2026 року. Базова версія за ціною 4000 доларів запланована на пізніше 2026 року.
Також компанія Also представила свій шолом Alpha Wave. «Він оснащений системою Release Layer System (RLS) — технологією, яка забезпечує кардинальне поліпшення захисту від обертальних ударів», — заявляє Also, і це, безсумнівно, звучить вражаюче. Шолом також має вбудовані ліхтарі та внутрішню аудіосистему з чотирма динаміками, захищеною від вітру, та двома мікрофонами з функцією шумозаглушення. Шолом інтегрований з консоллю TM-B, за допомогою якої можна керувати музикою, дзвінками та подкастами під час їзди на велосипеді.
Нарешті, TM-Q від Also — це розширена версія TM-B з педальною електричною підтримкою для перевезення важчих вантажів. Also заявляє, що вона буде «сумісна з велосипедними доріжками», тому її можна використовувати для доставки на останній милі в завантажених містах. Вона буде продаватися як у комерційному, так і в споживчому варіантах, останній — для їзди по закритих житлових комплексах.
Естетика TM-B, безумовно, викликає суперечливі думки — мені вона подобається, але я був великим шанувальником утилітарних дизайнів Cake до їхнього банкрутства. Це багато інформації, і, безумовно, потрібно провести ретельне тестування, щоб зробити остаточний висновок. Але приємно бачити, як свіже обличчя з глибокими кишенями вдихає нове життя в електровелосипеди, коли закріплені гравці та бутикові бренди борються за виживання.
«Наша мета — поєднати новітні технології з цікавим, продуманим дизайном, щоб створити невеликі електромобілі, які надихатимуть людей переходити на ці більш ефективні засоби пересування», — сказав Кріс Ю, президент Also. «Ця презентація готувалася роками, і це лише початок більш широкої платформи, яку ми будуємо і яка, на нашу думку, стане каталізатором глобального переходу на електромобілі».










