Yelp отримує більше ШІ, включаючи оновлений чат-бот

0
125 views
Yelp отримує більше ШІ, включаючи оновлений чат-бот

Штучний інтелект є головною зіркою осіннього оновлення продукту Yelp. Сайт з відгуками оновив Yelp Assistant, свого чат-бота, який відповідає на запитання користувачів, і розгорнув цей інструмент для всіх категорій бізнесу. Його відповіді будуть базуватися на інформації з веб-сайту компанії, а також на публікаціях інших користувачів Yelp. Чат-бот також запам’ятовуватиме минулі запити та уподобання, коли його використовують для пошуку послуг. Збережену інформацію можна керувати в додатку Yelp у налаштуваннях пам’яті Yelp Assistant.

Yelp активно впроваджує штучний інтелект у свою платформу, додавши в грудні функцію Review Insights і оголосивши в квітні про функції дзвінків. Функція дзвінків на базі штучного інтелекту впроваджується в осінньому оновленні компанії як Yelp Host і Yelp Receptionist. Yelp Host призначений спеціально для ресторанів з обслуговуванням за столиками і обіцяє можливість приймати бронювання, змінювати замовлення та фіксувати спеціальні запити. Він доступний зараз за ціною від 149 доларів на місяць або 99 доларів на місяць для клієнтів з планом Yelp Guest Manager. Yelp Receptionist може керувати дзвінками для будь-яких «відповідних місцевих підприємств». Передплата на цю послугу на базі штучного інтелекту починається від 99 доларів на місяць і почне впроваджуватися цього тижня.

Yelp має ще кілька оновлень, але одним з найцікавіших є Menu Vision. За допомогою цього ресурсу, якщо навести камеру на меню ресторану, ви побачите фотографії страви, а також відгуки про неї. Menu Vision з’явиться в додатках для iOS та Android цього тижня.