Наступна консоль Sony (ймовірно, PS6) з’явиться «через кілька років». Марк Черні, головний архітектор PS5 і PS5 Pro, разом із Джеком Хуїном, старшим віцепрезидентом і генеральним директором групи обчислювальних і графічних технологій AMD, знялися у відео на YouTube, в якому вони протягом дев’яти хвилин розповідають про деякі дуже конкретні, спільно розроблені досягне ння в графічній технології, які будуть реалізовані в наступній консолі. Але вони застерегли, що ці технології ще перебувають на «дуже ранній стадії» і «наразі існують лише в симуляції».
Багато що зводиться до того, як компанії працюють над тим, щоб полегшити майбутнім графічним процесорам обробку графічного масштабування, трасування променів і надзвичайно інтенсивні техніки трасування шляхів, що використовуються для того, щоб ігрові світи виглядали більш реалістичними. Черні каже, що «поточний підхід досяг своєї межі», тому Sony співпрацює з AMD над інтеграцією компонентів своєї архітектури RDNA наступного покоління в майбутні консолі. Хуїн з AMD представив Radiance Cores (теоретично схожі на RT Cores від Nvidia), які призначені для обробки трасування променів і трасування шляхів. Крім нових консолей Sony з новими ядрами, вони майже напевно будуть вбудовані і в майбутні настільні графічні процесори AMD, і, ймовірно, в те, що допомагає в партнерстві з Xbox.
Radiance Cores, як передбачається, забезпечують прискорення роботи, звільняючи інші компоненти для швидкої обробки шейдерів і текстур, замість того, щоб, так би мовити, обертати так багато пластин. Ця нова технологія GPU також отримає переваги від вдосконалень в AMD FSR Redstone, новітній технології масштабування з підтримкою штучного інтелекту, такій як Neural Radiance Caching, а також, ймовірно, від будь-яких наступних технологій масштабування.
Іншою ключовою областю вдосконалення є стиснення, яке звільнить більше пропускної здатності для графічних процесорів, щоб запускати майбутні ігри з максимальною продуктивністю та точністю. Sony вдосконалює техніку Delta Color Compression (використовується на PS5 і PS5 Pro), яка стискає текстури та рендерить цілі. Наступне обладнання використовуватиме нову, більш ефективну техніку під назвою Universal Compression, яка стискає все в конвеєрі. Хуїн каже, що це дозволить графічному процесору забезпечити «більшу деталізацію, вищу частоту кадрів і більшу ефективність». Більша компресія може підвищити межу продуктивності графічного процесора, тому вона також повинна дозволити йому працювати більш ефективно в режимі низького енергоспоживання, якщо виникне така потреба.
До речі, легко побачити, як ці вдосконалення можуть принести користь чутці про портативний PlayStation, який, як стверджується, знаходиться в розробці. Робота Sony та AMD над зменшенням навантаження на графічні процесори теоретично може бути застосована до будь-якого форм-фактора, наприклад, до портативних пристроїв. Sony вже досягла значних успіхів у підвищенні ефективності PS5 завдяки новому режиму енергозбереження, який дозволяє знизити продуктивність ігор на користь меншого енергоспоживання. Коротко кажучи, це ключові складові, необхідні для запуску ігор на портативних пристроях.
Приємно бачити, що Sony активно демонструє, як працює над тим, щоб зробити графічні процесори в своїх майбутніх пристроях (будь то PS6 або портативний пристрій) максимально потужними. Поки що будемо вважати, що ця новина не кидає тінь на старіючу PS5 і не таку потужну, як ми сподівалися, PS5 Pro.