За інформацією The Hollywood Reporter, Instagram запускає власну програму нагородження. Це щось на зразок «Оскара», але для коротких відеороликів у соціальних мережах. Не буде ні церемонії нагородження, ні ведучого-коміка, ні нічого подібного. Натомість 25 переможців отримають фізичні кільця.
Ці кільця будуть розроблені модницею Грейс Уельс Боннер. Можливо, вони будуть коштувати кілька доларів, оскільки визнання не передбачає жодних фінансових виплат. Однак переможці отримають цифрову копію кільця, яку зможуть розмістити у своєму профілі та історіях в Instagram.
Лауреати також отримують можливість налаштувати колір фону своїх профілів, створюючи унікальний градієнт. Ева Чен, керівник відділу партнерських відносин у сфері моди в Instagram, каже, що такого роду налаштування — «це те, чого ми раніше ніколи не робили». Myspace дозволив користувачам робити це більше 20 років тому, а перед тим — Friendster.
Instagram має три мільярди активних користувачів щомісяця, а вищезгадане кільце отримають лише 25 осіб. Судді скоротять список до тисяч, а потім до сотень, перш ніж визначать переможців. Серед суддів — керівник платформи Адам Моссері, а також такі особистості, як Спайк Лі та акторка Ярі Шахіді.
Офіційних категорій, як у інших преміях, немає, але переможці будуть обрані з різних тем та груп за інтересами. «Критерії були дійсно суворими», — каже Чен. «Але насправді ми шукали людей, які ризикують у творчості, завжди виходять за межі та думають про нові способи спілкування зі своєю аудиторією».
Instagram сподівається, що це стане регулярною подією, як і інші нагороди. «Ми дуже хочемо побачити, як це сприймуть і як переможці насолоджуватимуться буквальним прожектором Instagram», — каже Чен. Переможців буде оголошено 16 жовтня.