Reddit запускає нову функцію для рекламодавців, яка дозволяє розміщувати позитивні пости від користувачів Reddit безпосередньо під їхніми оголошеннями.
Нова альфа-версія функції, яка називається Conversation Summary Add-ons, “динамічно інтегрує позитивний контент від користувачів Reddit безпосередньо під рекламою рекламодавця, ставлячи розмови спільноти в центр уваги користувачів і поєднуючи ефективність, керовану штучним інтелектом, з реальними людськими перспективами”, – йдеться в повідомленні Reddit.
Як показує Reddit, ви зможете прокручувати пости, які з’являються під рекламою. Ви також побачите короткий підсумок того, що користувачі Reddit говорять про рекламодавця. Jackbox Games та Lucid є альфа-тестерами цієї функції.
В основі цієї нової функції лежить “двигун”, який Reddit називає Reddit Community Intelligence. За словами компанії, Reddit Community Intelligence може перетворити понад 22 мільярди постів і коментарів платформи “на структуровану інформацію для прийняття більш розумних маркетингових рішень”.
У рамках сьогоднішніх анонсів, які Reddit робить паралельно з фестивалем “Каннські леви”, компанія також представляє “масштабований інструмент соціального прослуховування на основі штучного інтелекту” під назвою Reddit Insights. “На основі власних метаданих він надає точну інформацію в режимі реального часу, яка допомагає маркетологам впевнено планувати кампанії, перевіряти креативні ідеї та приймати більш розумні бізнес-рішення”, – кажуть у Reddit.