Volvo представляє мультиадаптивні ремені безпеки

0
317 views
Volvo представляє мультиадаптивні ремені безпеки

Volvo представила нову технологію ременів безпеки, яка може налаштовувати захист, який вони забезпечують, в режимі реального часу. Система “мультиадаптивного ременя безпеки”, як її називає автовиробник, використовує дані, отримані від внутрішніх і зовнішніх датчиків, для зміни налаштувань захисту в залежності від різних факторів. Вона може враховувати зріст, вагу, форму тіла і положення сидіння людини, а також напрямок і швидкість руху автомобіля. Система може передати всю цю інформацію ременю безпеки “в одну мить”, щоб він міг оптимізувати захист пасажира.

Наприклад, якщо пасажир знаходиться на більшій стороні, він отримає більш високе навантаження на ремінь безпеки, щоб зменшити ризик травми голови в разі серйозної аварії. При більш легких зіткненнях людина з меншим розміром тіла отримає нижчий рівень навантаження на ремінь безпеки, щоб запобігти травмам ребер. У Volvo не уточнили, чи враховує система також положення ременя безпеки для жінок, оскільки він не завжди розташовується прямо на грудях. Однак автовиробник пояснив, що система розширює кількість профілів обмеження навантаження до 11. Обмежувачі навантаження контролюють силу, з якою ремінь безпеки впливає на тіло під час аварії. Зазвичай ремені безпеки мають лише три профілі обмеження навантаження, але Volvo розширила їх кількість до 11, що означає, що система може краще оптимізувати захист, який отримує пасажир.

При розробці нового ременя безпеки компанія Volvo використовувала інформацію, отриману в результаті п’яти десятиліть досліджень у сфері безпеки, а також з бази даних про понад 80 000 людей, які потрапили в реальні аварії. Система також була створена з урахуванням удосконалень, які будуть впроваджуватися через оновлення програмного забезпечення, які компанія планує випускати в міру надходження нових даних та ідей.

“Перший у світі мультиадаптивний ремінь безпеки є ще однією віхою в автомобільній безпеці та чудовим прикладом того, як ми використовуємо дані в режимі реального часу, щоб допомогти врятувати мільйони життів”, – сказала Оса Хаглунд, керівник Центру безпеки Volvo Cars. “Це значне оновлення сучасного триточкового ременя безпеки, винаходу Volvo, представленого в 1959 році, який, за оцінками, врятував понад мільйон життів”.

Інженер Volvo Нільс Болін розробив сучасний триточковий ремінь безпеки і зробив свій патент доступним для використання іншими автовиробниками. Компанія не повідомила, чи буде вона такою ж щедрою на мультиадаптивні ремені безпеки, але нова система дебютує в повністю електричному середньорозмірному позашляховику Volvo EX60 десь наступного року.