Google дозволить ресторанам виділяти пропозиції у пошуку

0
357 views
Google дозволить ресторанам виділяти пропозиції у пошуку

Google готується додати новий розділ до пошукових профілів ресторанів і барів. Новий розділ дозволить власникам ресторанів і барів включати в результати пошуку своєчасні пропозиції або події, які вони можуть контролювати, вручну або за допомогою посилання на профіль у соціальних мережах, йдеться в повідомленні компанії, поміченому Search Engine Land.

Промо-акції з’являтимуться під позначкою “Цього тижня” у блоці інформації, яку ви отримаєте для більшості місцевих компаній у пошуку Google. Google припускає, що компанії будуть використовувати його для таких речей, як щоденні спеціальні пропозиції або для просування майбутніх живих музичних подій. За словами компанії, спочатку сервіс буде запущений у США, Великій Британії, Канаді, Австралії та Новій Зеландії для “окремих підприємств громадського харчування та напоїв”, хоча поки що невідомо, коли це станеться.

Бари та ресторани можуть оновлювати цю інформацію за допомогою сервісу “Пости в Google”, який Google запустив майже десять років тому для брендів і знаменитостей, а потім поширив його на місцевий бізнес, дозволивши їм розміщувати контент безпосередньо на каруселі у своїх пошукових профілях. Крім того, компанії можуть прив’язати свої акаунти в Instagram, Facebook або X для автоматичної перехресної публікації.