Meta збільшує швидкість визначення віку із ШІ

0
409 views
Meta переміщає молодих користувачів у підліткові акаунти

Meta заявляє, що робить більше для того, щоб якомога більше молодих користувачів використовували підліткові акаунти, які вона створила для Instagram, Facebook і Messenger. Починаючи з сьогоднішнього дня, компанія тестує технологію штучного інтелекту в США, щоб визначити, чи є людина підлітком – навіть якщо вона збрехала про свій день народження, щоб виглядати дорослою, – а потім перемістити її до підліткового акаунту.

Компанія заявляє, що вжила заходів, щоб переконатися, що технологія визначення віку є точною, але якщо вона помиляється, користувачі, яких ШІ підозрює в підлітковому віці, мають можливість змінити свої налаштування і залишитися в обліковому записі для дорослих. Хоча Meta використовує ШІ для визначення віку вже деякий час, вона заявляє, що застосування технології в такий спосіб є “великою зміною”.

Meta дебютувала з підлітковими акаунтами в Instagram минулої осені, а нещодавно розширила їх у Facebook і Messenger. Акаунти для підлітків мають суворіші налаштування конфіденційності та батьківського контролю. Наприклад, ці акаунти автоматично стають приватними і не дозволяють підліткам обмінюватися повідомленнями з незнайомцями.

Компанія заявляє, що зареєструвала понад 54 мільйони підлітків у таких акаунтах і що 97 відсотків користувачів у віці від 13 до 15 років вирішили залишити їх увімкненими (особам до 16 років потрібен дозвіл батьків або опікунів, щоб відмовитися від підліткового акаунта). Компанія додає, що понад 90 відсотків опитаних батьків погоджуються з тим, що підліткові акаунти допомогли забезпечити безпеку їхніх дітей в Instagram.

Також, починаючи з сьогоднішнього дня, Meta повідомляє, що буде надсилати батькам в Instagram повідомлення про ресурси, які вони можуть використовувати, щоб поговорити зі своїми підлітками про те, чому важливо вказувати правильний вік у своїх профілях, щоб їх можна було зареєструвати в підліткових акаунтах. Компанія Meta заявляє, що працює над іншими способами забезпечити користувачам відповідний до їхнього віку досвід, наприклад, підтримуючи федеральне законодавство, яке зобов’язує магазини додатків запитувати дозвіл батьків щоразу, коли користувач віком до 16 років хоче завантажити додаток.