TikTok анонсував “Виноски” – власну версію функції нотаток спільноти, яка з’явилася у Твіттері і поширилася на інші соціальні мережі. Як і в інших випадках, це краудсорсинговий підхід до модерації – TikTok заявляє, що дописувачі зможуть “додавати релевантну інформацію до контенту на нашій платформі”.
Американські користувачі можуть подати заявку на участь у виносках вже сьогодні, якщо вони відповідають вимогам TikTok, включаючи те, що вони повинні бути на TikTok більше шести місяців, бути старше 18 років і не порушувати жодних правил спільноти протягом попередніх шести місяців. Компанія заявляє, що також повідомить американських користувачів, які вже відповідають її вимогам.
TikTok заявляє, що ця функція буде “протестована в США для коротких відеороликів” і що вона відкриє доступ для дописувачів “протягом найближчих місяців”.
Після дебюту в Twitter у 2021 році як Birdwatch, програми перевірки фактів, що реагує на дезінформацію в Інтернеті, краудсорсинг контексту став популярною альтернативою модерації на платформі, поширившись в останні місяці на YouTube і Facebook, Instagram і Threads компанії Meta. Як повідомляється, у лютому TikTok звільнив невідому кількість своїх співробітників, які займалися питаннями довіри та безпеки, але сьогодні заявляє, що ця функція “доповнює наш існуючий набір заходів і функцій для забезпечення цілісності платформи”.










