Новий додаток Neptune прагне конкурувати з TikTok

0
538 views
Новий додаток Neptune прагне конкурувати з TikTok

Neptune – один з найновіших додатків для короткометражних відео на блокчейні, який прагне конкурувати з такими великими гравцями, як TikTok, Instagram Reels та YouTube Shorts.

Додаток, який наразі перебуває в стадії бета-версії, привернув увагу сотень тисяч користувачів: 970 тестувальників беруть участь у тестуванні, а 400 000 людей перебувають у списку очікування, за даними компанії.

У понеділок Neptune оголосила, що готується до запуску додатку в App Store наступного тижня, а запуск в Google Play Store планується приблизно через шість місяців.

Стартап заснувала Ешлі Дарлінг, яка раніше працювала директором з розвитку талантів в агентстві OPTYX, де працювала з “недооціненими” інфлюенсерами. Вона поставила собі за мету розробити платформу, яка підкреслює креативність, а не кількість підписників, які має творець.

“Я провела роки, працюючи з незалежними творцями, спочатку як інфлюенсер, а потім допомагаючи брендам, – поділилася Дарлінг з TechCrunch. “Я постійно чула одне й те саме від творців і користувачів: “Я сумую за тими часами, коли соціальні мережі були веселими. Коли йшлося про творчість, а не про конкуренцію”. Тож замість того, щоб чекати на платформу, яка б прислухалася до мене, я створив її”.

Оскільки майбутнє TikTok все ще залишається невизначеним, Neptune сподівається залучити авторів, які шукають альтернативний спосіб заробітку, а також сприяти створенню середовища, в якому пріоритетом є якість відео та зв’язки, а не кількість підписників. Додаток планує пропонувати різні джерела доходу, зокрема поради, прямі трансляції та підписки.

Як і його конкуренти, Neptune має інструмент пошуку та вертикальну стрічку, що дозволяє користувачам переглядати короткі відео та залишати коментарі. Крім того, користувачі можуть додавати фото на обкладинку до своїх профілів, імітуючи те, що пропонують X та інші мережеві додатки.

Новий додаток Neptune прагне конкурувати з TikTok

Ключовою особливістю Neptune є те, що він дозволяє авторам приховувати загальну кількість підписників і вподобань. Ця функція “примарних показників” є необов’язковою і покликана допомогти користувачам уникнути тиску, пов’язаного з кількістю підписників, але все ж таки задовольняє інтереси авторів, які можуть захотіти продемонструвати свої показники.

За словами компанії, алгоритм Neptune підкреслює інтереси користувачів і якість контенту, а не популярність автора. Зазвичай алгоритми соціальних мереж надають пріоритет контенту з найбільшою залученістю, часто ставлячи в невигідне становище менш відомих авторів, або “мікроінфлюенсерів”.

“Ми повернули владу в руки [творців], які фактично створили інтернет. Не корпораціям, не алгоритмам. Neptune – для зв’язку, а не для впливу”, – сказав директор з маркетингу Тимур Тугберк.

Ще однією помітною функцією є “Hop Back”, яка дозволяє користувачам продовжити перегляд відео з того місця, на якому вони зупинилися, запобігаючи втраті місця при оновленні додатку.

Neptune знаходиться в стадії бета-версії і поки що не пропонує всіх запланованих функцій. Наразі це найпростіший додаток, який пропонує лише відеострічку та функцію пошуку. Тестуючи додаток, ми також помітили, що йому не вистачає інструментів для редагування та обміну прямими повідомленнями.

Компанія заявляє, що працює над додаванням можливості прямих трансляцій, створенням плейлистів та інтеграцією музики.