Технологія безпілотного водіння Wayve прямує до Nissan

0
454 views
Технологія безпілотного водіння Wayve прямує до Nissan

Nissan заявив, що буде використовувати програмне забезпечення для безпілотного водіння, розроблене Wayve, для посилення своєї передової системи допомоги водієві, починаючи з 2027 року. Це знакова угода для гучного британського стартапу, який залучив понад 1,3 мільярда доларів від Nvidia, Microsoft, SoftBank Group і Uber.

Nissan інтегрує програмне забезпечення Wayve, а також датчики, включаючи лідар від невідомого постачальника, у свою систему ADAS, відому як ProPilot. Японський автовиробник заявив, що система встановить “новий стандарт автономного водіння з розширеними можливостями уникнення зіткнень”.

Nissan заявив, що система, яка розробляється для масового виробництва до 2027 року, буде системою 2-го рівня, що працює під наглядом водія. Nissan не розкрив, в яких моделях буде доступна ця система. Рівень 2, за визначенням Товариства автомобільних інженерів, означає, що система може автоматизувати кілька завдань водіння, таких як кермування і гальмування, але все одно вимагає від водія постійного контролю.

Компанія Wayve, яка була запущена в 2017 році, привернула увагу та інвесторів завдяки своїй автоматизованій системі водіння, яка самонавчається, а не керується правилами, подібно до підходу компанії Tesla. Wayve розробила свій наскрізний підхід до навчання на основі даних для “увімкненого” асистованого водіння та повністю автоматизованої системи водіння “без очей”.

На відміну від Tesla, Wayve планує продавати свій “Втілений ШІ” автовиробникам та іншим технологічним компаніям.

Підхід Wayve до самонавчання вважається особливо привабливим для автовиробників, оскільки він не залежить від конкретних датчиків або HD-карт. Це означає, що система Wayve може працювати з існуючими датчиками, такими як камери та радари. Програмне забезпечення автоматизованого водіння збирає дані з цих датчиків, які безпосередньо впливають на рішення системи щодо водіння.

І хоча автопарк розробників стартапу використовує систему на чіпі Orin від Nvidia, співзасновник і генеральний директор Алекс Кендалл заявив, що програмне забезпечення може працювати на будь-якому графічному процесорі, який вже встановлений у транспортних засобах його OEM-партнерів.

Все це означає, що програмне забезпечення буде дешевим у використанні і використовуватиметься в передових системах допомоги водієві, роботаксі та навіть робототехніці, сказав Кендалл минулого місяця на конференції Nvidia GTC.

Представник Nissan Широ Нагаї (Shiro Nagai) зазначив в електронному листі, що базова модель Embodied AI від Wayve – масштабний наскрізний ШІ, навчений на величезній кількості реальних даних про водіння – дозволяє програмному забезпеченню адаптуватися в різних середовищах і на різних платформах транспортних засобів.

“Використовуючи технології Nissan і ШІ Wayve, ми впевнені, що це дозволить майбутнім автомобілям Nissan точно відтворювати судження і дії обережного і компетентного водія в складних сценаріях водіння”, – сказав Нагаї.