Додаток для обміну повідомленнями Whatsapp від Meta є останньою платформою, до якої висуваються найсуворіші вимоги згідно з правилами ЄС щодо платформ.
У своєму звіті про прозорість платформа повідомила, що вона досягла 46,8 мільйона середньомісячних користувачів в ЄС, що перевищує поріг у 45 мільйонів активних користувачів, які вважаються дуже великими онлайн-платформами (VLOP) згідно із Законом про цифрові послуги (DSA).
З моменту визначення платформа має чотири місяці на те, щоб відповідати правилам. Офіційної дати, коли це відбудеться, поки що не повідомляється.
Відповідно до DSA, VLOPs зобов’язані посилити захист прав споживачів і фундаментальних прав, запобігти поширенню незаконного контенту та забезпечити більшу прозорість алгоритмів і модерації контенту.
Інші сервіси Meta – Facebook та Instagram – вже входять до списку VLOP і є об’єктами поточних розслідувань Єврокомісії щодо можливих порушень DSA.
Кількість користувачів месенджера Telegram, заснованого росіянином Павлом Дуровим, поки що не перевищує 45 мільйонів щомісячних користувачів у блоці, повідомив Euronews речник бельгійського Координатора цифрових послуг.
Бельгійський інститут пошти і телекомунікацій (BIPT) очікує, що Комісія опублікує делегований акт про розрахунок середньої кількості щомісячних користувачів. Це може “потенційно вплинути на спосіб підрахунку та публікації цифр”, – заявив речник інституту.
“BIPT вважає малоймовірним, що Telegram перевищить поріг у 45 мільйонів користувачів на даний момент”, – додав регулятор.
Telegram створив свою штаб-квартиру в Бельгії, а це означає, що до тих пір, поки він не стане дуже великою онлайн-платформою, BIPT відповідає за його відповідність вимогам DSA.
Засновник платформи раніше заявляв, що, на його думку, компанія досягне мільярда користувачів по всьому світу в 2024 році. Додаток, штаб-квартира якого знаходиться в Дубаї, наразі також заявляє про 900 мільйонів активних щомісячних користувачів по всьому світу.
Завдяки Whatsapp загальна кількість дуже великих онлайн-платформ, що підпадають під дію DSA, зросла до 26. До них також належать Google, Amazon, LinkedIn, Temu та Shein.










