Незважаючи на те, як це виглядає, Amazon продає не все. Щоб виправити це, компанія проводить бета-тестування нової функції покупок, яка включатиме товари, які вона не продає, в результати пошуку в своєму додатку, а потім відправлятиме вас на сайт бренду, щоб ви могли їх придбати.
У своєму блозі, опублікованому цього тижня, Amazon оголосив, що ця нова функція “Купуйте товари безпосередньо на сайтах брендів” наразі перебуває на стадії бета-тестування в його додатку для покупок. “Коли клієнти, які мають доступ до бета-версії, шукатимуть бренд та/або товар, ми покажемо відповідні товари, знайдені в магазині Amazon, а також окремі товари, яких ми не маємо в наявності, але які доступні безпосередньо на веб-сайті іншого бренду”, – заявила компанія. Натиснувши на товар, ви будете перенаправлені на сайт бренду (зі спливаючим сповіщенням про те, що ви залишаєте Amazon), де ви зможете придбати товар безпосередньо.
Поки що незрозуміло, чи отримає Amazon частку від цієї покупки, і компанія не повідомила, які саме бренди беруть участь у бета-версії. Однак, якщо бренд використовує опцію Buy With Prime, яку Amazon запустив кілька років тому, ви можете скористатися перевагами Prime – наприклад, безкоштовною доставкою – у зовнішньому магазині.
Віце-президент Amazon Раджив Мехта сказав, що нова функція покликана розширити вибір і “зробити шопінг ще зручнішим для клієнтів”. Можливість здійснювати покупки безпосередньо з сайту бренду наразі доступна лише для деяких американських клієнтів у додатку Amazon Shopping на iOS та Android. Amazon заявляє, що планує розширити цю функцію для більшої кількості користувачів і включити більше брендів, спираючись на відгуки з бета-тесту.