Як повідомляють джерела GM Authority, версія Chevy Blazer з двигуном внутрішнього згоряння знімається з виробництва і в кінцевому підсумку буде пропонуватися тільки як електромобіль. Як Chevy Blazer EV, так і Chevy Blazer з газовим двигуном збиралися на заводі GM в Рамос Арізпе в Мексиці, але оскільки виробництво газового Blazer припиняється з 2025 модельного року, завод переобладнується лише для розміщення електромобілів, повідомляє GM Authority.
В електронному листі до The Verge представник Chevy Чад Лайонс (Chad Lyons) заявив, що “ми не маємо жодних змін у портфоліо і не будемо коментувати спекуляції”.
Chevy випускає версії середнього позашляховика Blazer з електроприводом і з двигуном внутрішнього згоряння та меншого позашляховика Equinox. Моделі відрізняються не лише силовими агрегатами від своїх бензинових аналогів, але й стилем та платформою. І Blazer EV, і Equinox EV використовують спеціальну платформу для електромобілів GM (раніше називалася Ultium) і будуються на тому ж заводі в Мексиці разом з Cadillac Optiq. Honda Prologue, який, по суті, є оновленим Blazer EV, також виробляється на тому ж заводі.
Як зазначає GM Authority, зняття з виробництва газового Blazer означає, що в Північній Америці Chevy більше не випускає дворядний позашляховик з двигуном внутрішнього згоряння. У Китаї Chevy все ще використовує шильдик трирядного позашляховика.
У 2024 році Шевроле продала 52 576 Блейзерів у США, що менше, ніж 94 599, проданих у 2020 році, коли був представлений редизайн 2019 модельного року. Цього року GM також зняла з виробництва Cadillac XT5 і XT6.