Мінцифра закликає залишати повідомлення про низьку якість мобільного зв’язку чи інтернету в Дії. Це допоможе державі й операторам покращити якість зв’язку та збільшити покриття, а громадянам — бути на зв’язку будь-де та будь-коли.
Якщо у вас не працює мобільний звʼязок чи інтернет — залиште повідомлення в Дії. Ця інформація буде передана до Національної комісії, що здійснює державне регулювання зв’язку (НКЕК). Спеціалісти перевірять дані й допоможуть операторам покращити покриття.
Як залишити повідомлення
- Відкрийте застосунок Дія — Відсутній зв’язок.
- Надайте одноразовий доступ до геолокації.
- Вкажіть, якщо проблема виникає тільки під час знеструмлень.
- Виберіть свого мобільного оператора.
- Зазначте, що саме не працює: мобільний інтернет, дзвінки чи обидві послуги.
- Вкажіть, де саме відсутній зв’язок: у приміщенні чи на вулиці.
Якщо немає зв’язку
У цьому випадку повідомлення можна залишити офлайн. Для цього попередньо завантажте карту місцевості в розділі Незламність у Дії. Після відновлення інтернету інформація автоматично буде надіслана в систему.
Послуга доступна громадянам України та іноземцям із посвідкою на проживання.
Мобільний зв’язок — критично важливий під час війни. Послуга в Дії допоможе швидко збирати актуальні проблеми зі зв’язком та покращувати покриття в Україні.