Spotify та Universal Music Group підписали нову багаторічну угоду, яка може призвести до запровадження багаторівневої підписки, спрямованої на надання додаткових привілеїв для “суперфанів”. Обидві компанії не оголосили жодних подробиць, зокрема, скільки років триватиме угода, але UMG заявляє, що це відповідає баченню “Streaming 2.0”, яке вона презентувала інвесторам минулого року.
Голова правління і генеральний директор UMG сер Люсіан Грейндж назвав цю угоду “саме тим розвитком партнерства”, на який компанія сподівалася, коли описувала Streaming 2.0. У тій презентації йшлося про підписку “Супер-Преміум” для суперфанатів, що може означати ранній доступ до музики, ексклюзивні делюкс-видання, аудіо у високій роздільній здатності та запитання-відповіді з артистами. Ходили чутки, що компанії обговорюють таку угоду вже кілька місяців.
UMG також посилалася на Streaming 2.0, коли підписувала угоду з Amazon Music минулого місяця, як зазначало видання World Music Business, коли повідомляло про угоду зі Spotify до недільного оголошення.
Національна асоціація музичних видавців повідомила виданню Variety, що угода також “схоже” збільшить ставки роялті. Вчора видання зазначило, що NMPA та інші організації критикували Spotify за минулорічні зміни, які призвели до зниження механічних ставок роялті для авторів пісень, що стало приводом для скарги NMPA до ФТК.
Sony Music Publishing також розкритикувала зміни роялті Spotify і навіть розглядала варіанти їх оскарження. Невідомо, чи ведуть Sony або інші видавництва переговори про подібні угоди зі Spotify, але це може змінитися у світлі угоди з UMG, яка, як зазначає Billboard, є першою прямою угодою Spotify з музичним видавництвом після ухвалення у 2018 році Закону про модернізацію музики.