Новий API від Apple підтримує більше форматів покупок

0
577 views
Новий API від Apple підтримує більше форматів покупок

У четвер Apple оголосила про створення нового API під назвою Advanced Commerce API для підтримки більшої кількості форматів покупок у додатку, таких як підписки та контент-додатки. Компанія додала, що не змінює структуру комісійних для підтримки цих варіантів використання.

“Щорічно App Store сприяє здійсненню мільярдів транзакцій, допомагаючи розробникам розвивати свій бізнес і забезпечувати клієнтський досвід світового рівня. Для подальшої підтримки бізнес-моделей розробників, що розвиваються, таких як надзвичайно великі каталоги контенту, можливості для творців та підписки з додатковими додатками, ми впроваджуємо Advanced Commerce API”, – йдеться в повідомленні компанії.

У супровідному документі Apple розширила інформацію про варіанти використання та право додатків і розробників подавати заявки на участь у цій програмі, розділивши їх на три широкі категорії. Apple заявила, що перший варіант використання – це додатки, які мають велику бібліотеку одноразових покупок з частими оновленнями, наприклад, аудіокниги або курси; другий варіант використання – додатки, які додають авторський контент, де користувачі можуть придбати доступ до цього контенту в якості одноразової або поновлюваної підписки; і третій варіант використання – користувачі, які купують доповнення в рамках підписки, наприклад, додаткові канали, спортивний або регіональний контент, що продається в якості поновлюваної підписки.

Минулого року Apple звернулася до платформи Patreon з проханням перейти на систему виставлення рахунків App Store за авторський контент, інакше вони ризикують бути видаленими. У відповідь компанія заявила, що почне повільну міграцію на платіжну систему Apple для свого додатку для iOS і завершить цей процес до листопада 2025 року. Рішення Apple про дебют нового API може бути пов’язане з необхідністю підтримки таких кейсів використання, як Patreon.

Після того, як ЄС змусив Apple дозволити альтернативну обробку платежів та сторонні магазини додатків на платформі, компанія намагається створити більше переваг для розробників, щоб вони залишалися в екосистемі Apple. Компанія почала дозволяти емулятори ретро-ігор по всьому світу. Крім того, вона запустила можливість для розробників пропонувати знижки клієнтам з простроченою підпискою.