Google погодився боротися з фейковими відгуками

0
711 views
Google погодився боротися з фейковими відгуками для британських компаній

Google вживатиме жорсткіших заходів проти британських компаній, які використовують фейкові відгуки для підвищення своїх рейтингів на платформі відгуків пошукового гіганта. У п’ятницю Управління з питань конкуренції та ринків Великобританії (CMA) оголосило, що Google погодився вдосконалити свої процеси виявлення та видалення фейкових відгуків, а також вживатиме заходів проти компаній та рецензентів, які їх розміщують.

Це включає деактивацію можливості додавання нових відгуків для компаній, які використовують фейкові відгуки, і видалення всіх існуючих відгуків щонайменше на шість місяців, якщо вони неодноразово беруть участь у підозрілій діяльності з розміщення відгуків. Google також розмістить помітні “попереджувальні сповіщення” у профілях компаній, які використовують фейкові відгуки, щоб допомогти споживачам бути більш обізнаними про потенційно оманливі відгуки. Особи, які неодноразово публікують фальшиві або оманливі відгуки на сторінках британських компаній, будуть заблоковані, а їхня історія відгуків буде видалена, навіть якщо вони знаходяться в іншій країні.

Компанія Google зобов’язана звітувати перед CMA протягом наступних трьох років, щоб переконатися, що вона дотримується угоди.

“Зміни, яких ми домоглися від Google, забезпечують надійні процеси, щоб люди могли довіряти відгукам і робити найкращий можливий вибір”, – зазначила у своїй заяві виконавчий директор CMA Сара Карделл (Sarah Cardell). “Це питання справедливості – як для бізнесу, так і для споживачів – і ми закликаємо весь сектор взяти це до уваги”.

Минулого року Google вніс аналогічні зміни до відгуків на Картах, заявивши, що вони “повинні відображати справжній досвід відвідування місця або бізнесу”. Однак ці зміни застосовуються в усьому світі, тоді як зобов’язання Google покращити відгуки на всіх своїх об’єктах, схоже, поки що стосується лише Великої Британії.

Зміни до відгуків відбулися після розслідування CMA, розпочатого проти Google та Amazon у 2021 році через побоювання, що компанії порушили закони про захист прав споживачів, не зробивши достатньо для боротьби з фальшивими відгуками на своїх платформах. CMA заявляє, що його розслідування щодо Amazon все ще триває і що оновлення буде оголошено “в належний час”.