Китайський додаток RedNote є додатком номер один через можливу заборону TikTok

0
355 views
Китайський додаток RedNote є додатком номер один через можливу заборону TikTok

Оскільки до заборони TikTok у США залишилися лічені дні, користувачі додатку витісняють деякі раніше маловідомі програми на перші місця в магазинах Apple і Google. Додаток, який поки що, схоже, отримав найбільшу вигоду, – це китайський додаток для соціальних мереж під назвою “RedNote” або Xiaohongshu, що перекладається як “маленька червона книжечка”.

Додаток, схожий на TikTok, для створення коротких відео, наразі є додатком номер один в App Store від Apple і знаходиться на 34-му місці в Google Play Store. RedNote набуває все більшої популярності, оскільки багато творців TikTok почали писати про свій досвід використання китайського додатку. Тим часом, на RedNote деякі автори поділилися відео про те, як вони приймають “TikTok-біженців” у сервісі.

Додаток налаштований дуже схоже на TikTok, з можливістю вертикальної прокрутки стрічки коротких відео на основі ваших інтересів. Більша частина інтерфейсу додатку написана китайською мовою, тому навігація може бути дещо заплутаною, хоча на TikTok є кілька корисних відео, які пояснюють, як змінити мову додатку на англійську.

Хоча RedNote, здається, з’явився з нізвідки, додаток користується популярністю в Китаї вже багато років. CNBC повідомляє, що додаток, якому вже більше десяти років, розглядається як конкурент Douyin від ByteDance та гіганта електронної комерції Alibaba, що налічує близько 300 мільйонів користувачів.

RedNote – не єдиний додаток, який отримав підтримку від стурбованих користувачів TikTok. Інший додаток ByteDance, Lemon8, також в тренді в магазинах Apple та Google, де він посідає друге та перше місце відповідно. Але в той час як TikTok сам іноді підвищував популярність цього додатку, Lemon8, ймовірно, чекає та ж доля, що і TikTok, якщо Верховний суд стане на бік адміністрації Байдена, що видається ймовірним.

Інший відеододаток під назвою Flip, який описує себе як “місце, де соціальне поєднується з шопінгом”, також є трендом в обох магазинах додатків. Додаток від лос-анджелеської компанії Humans, Inc. пропонує короткі відеоролики та вітрину в додатку. Наразі він посідає 14-те місце в магазині Google і четверте в Apple. За даними Crunchbase, минулого року компанія була оцінена у понад 1 мільярд доларів.

Ще один додаток, який, схоже, отримав вигоду від майбутньої заборони TikTok, – це щось під назвою “ReelShort”. Хоча назва додатку звучить як гра слів “ролики” в Instagram та “короткометражки” на YouTube – обидва з яких є добре відомими клонами TikTok – додаток, схоже, є не стільки клоном TikTok, скільки потоковою платформою, що наслідує його. У додатку представлені невеликі фрагменти довгих “фільмів” з химерними назвами на кшталт “Спадкоємиця внесла свого чоловіка до чорного списку” та “Закохана в альфу”. ReelShort посідає сьоме місце в App Store і друге в Google Play.

Хоча малоймовірно, що будь-який з цих додатків залишиться популярним надовго, той факт, що так багато відносно невідомих додатків так швидко піднялися на вершину магазинів додатків, є ще однією ознакою того, наскільки впливовими можуть бути користувачі та творці TikTok. Він також підкреслює, що сама по собі заборона TikTok не зможе обмежити вплив китайських технологічних компаній у США.