YouTube заявляє, що незабаром його технологія зможе знаходити ШІ-копії знаменитостей і творців

0
841 views
YouTube заявляє, що незабаром його технологія зможе знаходити ШІ-копії знаменитостей і творців

YouTube співпрацює з Creative Artists Agency (CAA), щоб допомогти творцям ідентифікувати контент за допомогою згенерованої штучним інтелектом схожості на платформі та надсилати запити на видалення. На початку наступного року компанія тестуватиме систему управління на знаменитостях і спортсменах, а потім запустить її для “найкращих творців YouTube, креативних професіоналів та інших провідних партнерів, які представляють таланти”.

У вересні YouTube оголосив про плани щодо інструментів, які допоможуть керувати згенерованими штучним інтелектом зображеннями авторів та їхніми голосами. Тепер компанія заявляє, що може надати знаменитостям (а незабаром і авторам) можливість керувати ШІ-копіями своєї подоби, наприклад, обличчям, “в масштабі”.

Минулого року CAA представила CAAVault, який сканує і зберігає цифрові подоби своїх клієнтів, включаючи їхні обличчя, тіла і голоси.

YouTube також працює над “технологією ідентифікації за синтетичним співом”, яка дозволить виявляти ШІ-контент, що намагається відтворити голоси авторів. YouTube вже дозволив музичним лейблам вимагати видалення ШІ-контенту, який імітує голос виконавця, а також почав вимагати від авторів позначати відео, що містять ШІ-контент, на початку цього року.