Які проблеми заважають провайдерам переходити на xPON

0
935 views
Які проблеми заважають провайдерам переходити на xPON

Інтернет-провайдери з різних регіонів провели зустріч у Міністерстві цифрової трансформації, головний фокус якої — збільшення під’єднань до xPON. Про це повідомив міністр Михайло Федоров.

За його словами, технологія дає доступ до домашнього інтернету на 72 години під час знеструмлень, а в умовах постійних обстрілів росією це дуже важливо.

“Маємо зробити все, щоб якнайбільше людей під’єднали технологію, а також стати найкращими у світі за швидкістю та кількістю під’єднань до xPON”, – каже Федоров.

Мінцифра з 2022 року мотивує провайдерів та українців переходити на цю технологію, ворог збільшує інтенсивність обстрілів, тому ми маємо бути готовими до різних сценаріїв.

Проблеми з переходом на xPON

Проблеми з переходом на xPON

Представники ринку обговорили проблеми, через які провайдери не можуть швидко під’єднувати xPON, особливо на прифронтових територіях.

Рішення, які допоможуть провайдерам швидко збільшити кількість під’єднань до xPON:

  • покращення умов бронювання аварійних бригад, які відновлюють інтернет після прильотів;
  • допомога від держави та міжнародні інвестиції, завдяки яким провайдери швидше під’єднуватимуть і масштабуватимуть xPON в Україні;
  • пролонгування інтернет-субвенції, яка допоможе збільшити кількість населених пунктів, де є оптичний інтернет;
  • робота над сервісом у Дії, завдяки якому українці зможуть побачити найближчих провайдерів, що надають xPON, ціну та термін під’єднання.

Важливий перехід

Важливий перехід

“Нам важливо, щоб люди під’єднувалися до xPON максимально швидко й ціна на нього була доступною”, – зазначає міністр.

Також на зустрічі обговорили, як xPON допоміг під час останніх масштабних знеструмлень та як він працює на територіях, що постійно обстрілюють. Результат — після обстрілів 90 % абонентів, які під’єднали xPON, мають стабільний інтернет.

Так, наприклад, під час останнього блекауту через 8 годин інтернет був доступний у 100% користувачів xPON і лише у 27% користувачів FTTB.

“Вдячний бізнесу за конструктивний діалог. Визначили треки, за якими рухатися, щоб забезпечити стабільний зв’язок під час знеструмлень”, – додає Федоров.