Maxxter MX-CHR-1224V25M – це відповідь тим користувачам, які шукають сучасний зарядний пристрій з підтримкою роботи навіть з сильно сульфітованою АКБ, режимом відновлення батареї та не менш цікавим режимом BOOSTER. Які переваги останнього та чим ще цікава новинка, дізнаєтесь з цього огляду.
Ключові характеристики Maxxter MX-CHR-1224V25M
- Вхід змінного струму – 100 – 240 В 50/60 Гц;
- Вихідна напруга – 12В/24 В;
- Вихідний струм – 12В/25A і 24В/15A;
- Вихідна напруга без навантаження – 17.0-17.5 В (струм <20 мА);
- Мінімальна початкова напруга: >5.0 В;
- Максимальна вхідна потужність із навантаженням -350 Вт;
- Вхідна потужність без навантаження -3 Вт;
- Охолодження – активне (вентилятор);
- Розмір – 192х216х125 мм;
- Вага – 1,5 кг;
- Сертифікація – CE/FCC/RoHS;
- Висока ефективність -(>85%);
- Сумісність з акумуляторами – AGM, автомобільний, мотоциклетний, літій-залізо-фосфатний та ін.;
- Контроль процесу заряджання – 8-ступеневий;
- Напруга заряджання адаптується до температури, що може запобігти надмірному або неповному заряджанню акумулятора;
- Здатність заряджати сильно розряджену або сульфатовану батарею;
- Захист від зворотної полярності, захист від короткого замикання, захист від надмірного заряду.
Коробка та комплект поставки
Користувач отримає MX-CHR-1224V25M в картонній коробці середніх розмірів з полістирольним ущільнювачем всередині, як додатковою «гарантією» того, що пристрій з заводу виробника до користувача доїде абсолютно цілим.
На стінках як завжди «купа» корисної інформації, на яку особисто я раджу звернути увагу, адже це найпростіша відповідь на питання особливостей та можливостей моделі. Нижче на фото деталізую перелік; вивчайте, а ми поки йдемо далі.
Стосовно комплекту поставки, всередині коробки маємо, звісно ж, сам прилад – MX-CHR-1224V25M. Крім нього також передбачили знімний кабель підключення зарядки до електричної мережі та досить деталізований посібник користувача.
Дизайн, використані матеріали та якість збірки
Maxxter MX-CHR-1224V25M виріб не лише потужний, але й досить масивний. У нього чудово пропрацьовано система охолодження, яка складається не лише з кулера, але й з радіаторів, масивний алюмінієвий корпус зі знімними пластиковими панелями, а ще і це ну дуже добре – першокласна ремонтопридатність. Цікаво, чи не так?
Загалом, за помітні габарити корпусу потрібно дякувати саме розміщенню радіаторів – далі будуть фото. Втім, особисто я помітні габарити (див. таблицю х-к) не вважаю мінусом, скоріше навіть навпаки – маємо імідж «авторитетного майстра», який звик робити свою справу хірургічно точно та якісно. Що ж, особисто мені такий формат, як кажуть в народі, «припав до душі».
Вище я вже говорив за металевий корпус. Якщо трохи деталізувати, маємо алюміній в матовій ламінації. До речі, завдяки саме такій ламінації особисто я спочатку подумав, що маю справу з пластиковим корпусом, але бажання все розкрутити-розібрати та заглянути всередину дещо «підкорегувало» перше враження.
На металеву частину корпусу пластикові передня та задня панелі кріпляться класично – за допомогою гвинтів. Питань щодо якості тут жодних; розібрати за потреби також проблемою не буде.
Пластикова ручка для перенесення виробу абсолютно знімна, варто лиш відгвинтити одну з бічних панелей.
Наявний «на борту» кабель з затискачами отримав міцну полімерну ізоляцію та мідний сердечник. Даний кабель не є знімним, але нічого поганого в цьому особисто я не вбачаю, адже позаду на панелі відповідні, скажімо так, «посадкові місця» для його зручної та надійної «вкладки» методом намотування.
До питання про ергономіку
Майже всю передню пластикову панель займає дисплей. Виробник не уточнює за його параметри, але в загальний дизайн панелі він «вписується» чудово. Крім того, тут вдале компонування різноманітних інформаційних елементів – до них ще повернемося.
Кнопки справа, що отримали назву MODE та CURRENT – відповідно вибір режиму (залежить від типу акумулятора) та сили току – 2А, 8А, А (авто) та 20А і 24А.
На протилежну частину корпусу винесли досить велику вентиляційну сітку, зліва від якої роз’єм під кабель живлення, а справа – вивід вже згаданого раніше кабелю з відповідними затискачами.
Нарешті, по периметру нижньої панелі невеликі пластикові ніжки, а в центрі – наліпка з різноманітними технічними даними.
Внутрішній інтер’єр та оцінка ремонтопридатності
Далі час моєї найбільш улюбленої справи – розбирання корпусу.
Що тут варто розуміти!? Перше – за кожною зі згаданих пластикових панелей наявні додаткові, у вигляді заглушок. Вони не є однаковими за формою, але зі своїм завданням справляються чудово. Стосовно останнього, воно тут одне – утримання наявної всередині плати. Сама ж плата встановлена в спеціальних пазах, що на корні виключає можливі вібрації вверх/вниз. Ну, а згадані пластикові заглушки не дають їй мимовільно «виїжджати» вперед/назад. Словом, якісно!
Щоб отримати доступ до плати та компонентної бази, доведеться від’єднати шлейф дисплея та зняти згадані заглушки. Робиться це акуратно, хоча й досить швидко.
Позаду маємо вентилятор, який до задньої частини корпусу закріпили за допомогою гвинтів. Крім того, вже на самій платі користувачеві не буде за складність ознайомитися з розміщенням радіаторів – деталізуємо поки на фото.
З наявною тут компонентною базою особисто я стикаюсь не вперше – все це варті уваги рішення: електролітичні конденсатори 180mkf 400V, D7 (M), 47mF 50V, досить масивна котушка-перетворювач, в центрі та ін.
В тілі передньої стінки вмонтовано дисплей. Його фіксація тут абсолютно надійна і щоб впевнитися в цьому я мав достатньо часу. До загальної системи підключення виконується за допомогою відповідних шлейфів. Нижче на фото маємо змогу показати, як все виглядає.
В підсумку, цінність даного розділу огляду у двох «речах». Перша – використання високоякісної компонентної бази, що на ділі значить тривалий термін експлуатації зарядного пристрою. Друге – максимально спрощена можливість розбірки корпусу з подальшим отриманням доступу абсолютно до всіх нутрощів. Немає ніякого сумніву, що саме така особливість виробу за необхідності ремонту значно знизить його вартість.
Особливості Maxxter MX-CHR-1224V25M
Дисплей у Maxxter MX-CHR-1224V25M, звісно ж, для однієї єдиної цілі – відображення роботи поточної функції. Відразу ж додам – в цьому плані все комфортно, включаючи роботу під час попадання на панель сонячного світла.
Для користувача передбачена можливість виробу режимів: AGM, автомобільний, мотоциклетний, літій-залізо-фосфатний.
Контроль за заряджання за наявним «на борту» мікропроцесором; участь же самого користувача є мінімальною і не потребує від нього якихось особливих знань чи вмінь.
Окрім іншого, варто згадати за автоматичну адаптацію напруги заряджання до температури, що запобігає надмірному або неповному заряджанню акумулятора, здатність заряджати сильно розряджену або сульфітовану АКБ та ін. MX-CHR-1224V25M отримав також захист від зворотної полярності, короткого замикання та надмірного заряду.
Заряджання – на що звернути увагу
Однією з цікавих (хоча й не ключових) особливостей MX-CHR-1224V25M варто вважати відображення температури та типу (12 чи 24В) акумулятора, як тільки користувач «накине» відповідні затискачі на клеми, не вмикаючи при цьому зарядний пристрій в електромережу. Крім того, тут же ви дізнаєтесь поточний стан заряду, щоправда, досить умовний – в секторальній відсотковій шкалі. Однак, щоб зорієнтуватися цього буде цілком досить.
З увімкненням в електромережу «вступає в роботу» 8-ступеневий процес. Наявний «на борту» процесор автоматично підбирає режим заряджання (залежно від типу акумулятора). Підкорегувати на рівні користувача можна – для цього й передбачена кнопка MODE. До речі кнопка CURRENT дозволяє обрати силу току між 2А, 8А, А (авто) та 20А і 24А.
8-ступеневий процес заряджання передбачає наступне:
- Десульфатація акумулятора;
- Плавний старт заряджання;
- Масове заряджання;
- Абсорбуюче заряджання;
- Тест акумулятора;
- Відновлення заряджання;
- Холосте та профілактичне заряджання;
- Повторне заряджання після розрядки акумулятора.
REPAIR та BOOSTER – ключові особливості режимів
Однією з дуже важливих функціональних особливостей MX-CHR-1224V25M є підтримка режиму відновлення. Цей режим – «відповідь» на питання користувача щодо того, як дати своєму акумулятору … ні, не друге життя, це не можливо, але відновити деяку, скажімо так, частину потужностей у вас вийде.
Другий, також напрочуд цікавий режим BOOSTER. Він працює на 12В акумуляторах і буде корисним, зокрема для автомобілістів. Його сила в можливості надшвидкого заряду акумулятора – всього за 200 секунд. Цікаво, чи не так!?
Експертні висновки
В кінцевому підсумку у нас вартий уваги зарядний пристрій з чудовими бонусами у вигляді згаданих вище функцій REPAIR та BOOSTER, високоякісною збіркою, покращеною ремонтопридатністю за необхідності, гарним дизайном та багатьма іншими речами.
Вартість Maxxter MX-CHR-1224V25M – 2899 гривень
Продукт надано пресслужбою EDG GROUP