Четвертий щорічний студентський конкурс NASA “Power to Explore” стартував 7 листопада 2024 року. Конкурс з природничих наук, інженерії, технологій та математики (STEM) запрошує учнів дитячих садків та 12-х класів у США дізнатися про радіоізотопні енергетичні системи – тип ядерних батарей, які є невід’ємною частиною багатьох далекосяжних космічних місій NASA.
Учням пропонується написати есе про нову ядерну місію на будь-який супутник Сонячної системи на вибір. Роботи приймаються до 31 січня 2025 року.
Через низькі температури, довгі ночі та глибокі кратери, які ніколи не бачать сонячного світла на багатьох супутниках, включаючи наш власний, місії до них могли б використовувати особливий вид енергії: радіоізотопні енергетичні системи. Ці системи живлення допомогли НАСА дослідити найсуворіші, найтемніші та найпиловіші частини нашої Сонячної системи і дозволили космічним апаратам вивчати її численні супутники.
“Відправляти космічні апарати в космос важко, а ще важче відправляти їх в екстремальні умови, що оточують різноманітні супутники нашої Сонячної системи”, – сказала Нікола Фокс, помічник адміністратора Управління наукових місій у штаб-квартирі НАСА у Вашингтоні. “Студентський конкурс NASA Power to Explore надає неймовірну можливість нашому наступному поколінню – майбутнім дослідникам – розробити власні сміливі місії, використовуючи науку, технології, інженерію та математику, щоб досліджувати космос і відкривати нові наукові знання на благо всіх, одночасно розкриваючи неймовірну творчу силу всередині себе. Ми з нетерпінням чекаємо на те, що вигадають студенти!”
У конкурсних роботах необхідно детально описати, куди студенти відправляться, що вони будуть досліджувати і як вони будуть використовувати радіоізотопні енергетичні системи для досягнення успіху місії на запиленому, темному або далекому Місяці.
Судді розглядатимуть роботи у трьох вікових категоріях: K-4, 5-8 та 9-12. Учнівські роботи не повинні перевищувати 275 слів і мають містити інформацію про місце призначення місії, цілі місії та описувати одну з унікальних здібностей учня, яка допоможе місії.
Один володар гран-прі з кожної категорії отримає поїздку на двох до Дослідницького центру NASA ім. Гленна в Клівленді, щоб дізнатися про людей і технології, які забезпечують виконання місій NASA. Кожен учень, який надішле свою роботу, отримає цифровий сертифікат та запрошення на віртуальний захід з експертами NASA, де вони дізнаються про те, що спонукає працівників NASA мріяти про велике та досліджувати.
Потрібні судді
NASA та Future Engineers шукають волонтерів, які допоможуть оцінити тисячі конкурсних робіт, що надійдуть з усієї країни. Зацікавлені жителі США старше 18 років, які можуть запропонувати волонтерську допомогу впродовж приблизно трьох годин для перевірки робіт, повинні зареєструватися на сайті Future Engineers.
Студентський конкурс “Power to Explore” фінансується відділом радіоізотопних енергетичних систем Управління наукових місій NASA, а керує та адмініструє його організація Future Engineers під керівництвом Лабораторії турнірів NASA, що є частиною програми “Призи, виклики та краудсорсинг” Управління космічних технологій NASA.