Клієнти банків, навіть похилого віку, все більше користуються спеціальними ботами для розв’язання фінансових питань. Про це заявив президент компанії E-consulting Андрій Безгубенко 16 жовтня на конференції в Києві “DIGITAL TECHNOLOGIES and SMART BANKING for financial stability”.
За його словами, аудиторія клієнтів у відділеннях та на операторських лініях колцентру значно подорослішала, а попит на сервіси самообслуговування та боти росте у всіх вікових категоріях. Такі суттєві зміни за останні 3 роки зафіксувала аналітична компанія NTT Data.
“Молодь до 25 років втричі зменшила офлайн візити, вдвічі зменшила дзвінки, але в 5 раз збільшила спілкування з текстовими та голосовими ботами”, — повідомив експерт. Зрілі люди також зменшили візити й дзвінки, але більше користуються ботами та сервісами самообслуговування.
Ті, кому за 60, залишаються прихильниками візитів і дзвінків. Але в їх сегменті також прогресує зріст спілкування з ботами та самообслуговування, наголосив Безгубенко.
При цьому він навів приклад свого дослідження клієнтського сервісу банків програми “5-7-9”. “Я не знайшов бота, якому б покроково міг передати свій запит”, — зазначив керівник компанії. На його думку, розвиток роботизованих консультантів є перспективним напрямом для кредитно-фінансових установ.