YouTube Premium Lite повертається, але є нюанс

0
833 views
YouTube Premium Lite повертається, але є нюанс
YouTube Premium Lite повертається, але є нюанс

YouTube ненадовго запропонував підписку Premium Lite для окремих країн ЄС, перш ніж припинити її дію в жовтні 2023 року. Цей рівень коштує вдвічі дешевше, ніж Premium, і пропонує звільнення від реклами без будь-яких інших привілеїв, пов’язаних з повноцінною підпискою Premium. Останні повідомлення, а також підтвердження Android Authority, показують, що Premium Lite повертається, але, схоже, він більше не буде повністю вільним від реклами.

Нещодавно почали з’являтися скріншоти, помічені багатьма користувачами на Reddit і Threads, де вони помітили нову опцію Premium Lite під час реєстрації на платний рівень. Вартість Lite була майже вдвічі меншою за вартість звичайного Premium: Premium коштував $22,99, а Lite – $11,99.

Лише через день Google підтвердив сайту, що тарифний план Lite повертається. “Ми тестуємо іншу версію Premium Lite, і деякі користувачі в Австралії, Німеччині та Таїланді можуть побачити можливість зареєструватися”, – йдеться в повідомленні. Залишається незрозумілим, чим саме буде відрізнятися ця версія і чи стане вона доступною в США та Україні.

Однак на цих скріншотах було дещо, що привернуло нашу увагу. Цього разу, на відміну від першого разу, коли Premium Lite був доступний, він не пропонує повністю безрекламний досвід, а замість цього непомітно змінив його на “Обмежену рекламу”. Функція обмеженої реклами може відлякувати користувачів. Це головним чином тому, що все, що пропонує тарифний план Lite, – це перегляд без реклами. Решта переваг – завантаження в режимі офлайн, фонове відтворення та YouTube Music Premium – є функціями YouTube Premium. Тож неприємно усвідомлювати, що він більше не буде виконувати свою єдину функцію – видаляти рекламу.

YouTube Premium Lite повертається, але є нюанс

Існує вірогідність, що все зміниться, коли цей рівень буде офіційно запущено. Бентежить, що Google намагається зробити, закриваючи підписку Lite лише через два роки після її запровадження у 2021 році, обмежуючи її доступність для певних країн ЄС, і раптово повертаючи цей рівень у такий непомітний спосіб ще й з новою функцією “обмеженої” реклами.

У зв’язку з нещодавнім придушенням одного з найпопулярніших рекламних блокувальників у світі, uBlock Origin, користувачам це більше потрібне підтвердження щодо деталей Premium Lite. Нещодавно видання The Verge повідомило, Нещодавно видання The Verge повідомило, що Chrome почав автоматично вимикати розширення адблоку. Розробник uBlock Origin Реймонд Хілл перепостив твіт, в якому показано, що Chrome інформує користувача про те, що адблокер “більше не підтримується”.

Війна Google проти рекламних блокувальників не нова. Лише кілька місяців тому компанія розгорнула нову стратегію захисту, яка автоматично пропускала відео до кінця щоразу, коли користувач намагався переглянути YouTube з увімкненим блокувальником реклами. Також було протестовано показ глядачам надто довгого завантажувального екрану, який неможливо пропустити, щоб утримати їх від використання розширень, що блокують рекламу.

Принаймні до цього часу блокувальники реклами завжди досить швидко переробляли код Google і протистояли кожній новій стратегії, яку впроваджував YouTube. Повне припинення підтримки uBlock Origin і більш доступний рівень безрекламного (або з обмеженою кількістю реклами) користування дають зрозуміти, що Google втомився від багаторічної гри в кішки-мишки між своїми продуктами (YouTube) і блокувальниками реклами. Хоче повністю відмовитися від того, що не принсить прибутку, і натомість запровадити приємніші рішення, на які користувачі будуть більш схильні підписуватися.