LG Electronics нещодавно придбала 80 відсотків акцій Athom, провідної компанії-розробника платформ для розумних будинків. Угода передбачає придбання решти (20%) акцій протягом наступних трьох років.
Цей стратегічний крок спрямований на розширення можливостей підключення LG у відкритих екосистемах розумного дому. Поєднуючи можливості Athom із технологією LG Affectionate Intelligence, компанія прагне стати лідером в епоху домашніх інновацій, керованих штучним інтелектом.
LG планує інтегрувати широкі можливості підключення Athom, що з’єднує тисячі приладів, датчиків і освітлювальних пристроїв, з платформою LG ThinQ з підтримкою генеративного штучного інтелекту. Ця ініціатива спрямована на створення будинку з ШІ, який забезпечує оптимальні просторові рішення завдяки глибшому розумінню потреб клієнта. У ньому користувачі взаємодіятимуть із генеративним штучним інтелектом, який керує побутовими приладами й пристроями інтернету речей для створення персоналізованого середовища відповідно до їхніх уподобань.
LG прагне впровадити диференційований клієнтський досвід будинків зі штучним інтелектом в інші простори, де користувачі проводять свій час (зокрема, в комерційних приміщеннях і громадських місцях), реалізуючи та просуваючи концепцію «розумного простору».
Athom — це технологічна компанія, виробник і продавець розумного домашнього хаба Homey, що з’єднує побутову техніку та пристрої інтернету речей, а також пропонує хмарні сервіси підписки. Заснований у 2014 році, Homey за останнє десятиліття розширився переважно у Європі, здобувши лояльну клієнтську базу з сотень тисяч користувачів. Станом на 2023 рік пристрої Homey доступні, крім Європи, в Австралії, Сінгапурі, США та Канаді.
Компанія Athom розробила власний хаб і операційну систему для створення
незалежної екосистеми розумного будинку. Її флагманський продукт, Homey Pro,
може підключатися до понад 50 000 пристроїв і підтримує різні методи з’єднання,
зокрема Wi-Fi, Bluetooth, Z-Wave, Matter і Thread, що робить його дуже
універсальним і доступним.
За прогнозами дослідницької компанії TechNavio, світовий ринок розумних будинків зросте з 81,2 млрд доларів США у 2023-му до 260,24 млрд доларів США до 2028 року з середньорічним темпом зростання 26,23 відсотка.
«LG перетворюється на компанію рішень для розумного простору, яка об’єднує та розширює можливості в різних житлових приміщеннях. Ми продовжуватимемо робити стратегічні інвестиції для зміни нашої бізнес-парадигми, про що свідчать наші послідовні виходи на ринок побутової техніки на базі платформ і рішень, як-отрекламної платформи webOS і системи штучного інтелекту для дому», —
сказав Вільям Чо, генеральний директор LG Electronics.