Vision Pro викликає неоднозначну реакцію, незважаючи на високі продажі

0
815 views
Vision Pro викликає неоднозначну реакцію, незважаючи на високі продажі

Коли Apple представила свою гарнітуру Vision Pro, реакція користувачів була різною. Початкові чутки припускали, що продукт може не виправдати очікування щодо продажів, але реальність виявилася іншою.

Гарнітура для просторових обчислень, дуже близька до доповненої реальності, користується значним успіхом з моменту запуску, незважаючи на високу ціну – $3,499. Лише за час передпродажного періоду було продано близько 200 000 одиниць. Однак, разом з популярністю, деякі користувачі вдаються до ризикованої поведінки, наприклад, носять гарнітуру під час водіння, що викликає занепокоєння щодо безпеки.

Керівник Microsoft Word ділиться досвідом використання VR-гарнітури Apple під час польоту

Омар Шахіне, керівник Microsoft Word, нещодавно поділився власним досвідом використання VR-гарнітури Apple під час тривалого перельоту з Сіетла в Дубай. Він високо оцінив її універсальність, зазначивши, що вона перетворила весь салон літака на персоналізований розважальний центр. Омар віддав перевагу Vision Pro перед традиційними розважальними системами в польоті, посилаючись на її чудовий інтерфейс і ефект занурення.

Незважаючи на високу оцінку, Омар відзначив деякі недоліки Vision Pro, зокрема, її важкість і схильність викликати втому очей при тривалому використанні. Він вирішив покращити свій аудіодосвід за допомогою AirPods Pro під час польотів, вважаючи їх більш зручними, ніж AirPods Max у парі з і без того громіздкою гарнітурою.

Однак Омар підкреслив економічну ефективність Vision Pro порівняно з домашньою розважальною системою високого класу. Він підкреслив її чудову продуктивність і розважальну цінність, незважаючи на необхідність поступового звикання до фізичного дискомфорту.

На закінчення, гарнітура Vision Pro від Apple справила значний вплив на технологічну індустрію, демонструючи вражаючі показники продажів і отримуючи похвалу за свої інноваційні функції. Однак відгуки користувачів були неоднозначними: одні користуються її можливостями занурення, а інші борються з фізичним дискомфортом, який вона викликає.