Пресслужба Київстар повідомила HiTech Expert про статус роботи мережі станом на 17 грудня 2023 р. Клієнтам стали доступні послуги голосового зв`язку в тому числі в роумінгу, мобільна передача даних, послуга «Домашнього інтернету».
Фахівці оператора також відновили роботу послуг віртуальної приватної мережі (VPN) і розпочали відновлення доступу до послуг M2M для бізнес клієнтів. Якнайшвидше компанія планує включити послугу SMS.
“Відновлення роботи послуг відбувається поступово, із дотриманням усіх вимог безпеки. Інформування про 100% працездатність сервісів, компанія буде робити по завершенні всіх стабілізаційних заходів”, – сказано у повідомленні.
У деяких населених пунктах, зокрема, у Києві, все ще виникають локальні складнощі із доступністю «Домашнього Інтернету». Компаня залучила весь наявний персонал, в т.ч. з інших регіонів та областей, для якомога швидшого відновлення роботи послуги. Також на період стабілізаційних заходів, послуга мобільної передачі даних може працювати із зниженою швидкістю.
Нагадуємо, що якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, треба перезавантажити телефон, або включити і виключити «авіа» режим. Крім того, допомагає вибір мережі Київстар у налаштуваннях телефону.
Київстар інформує, що нарахування бонусів та компенсацій абонентам, які не могли користуватись послугами зв`язку через хакерську атаку, буде здійснено лише після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг. Чекайте на офіційну інформацію від компанії.