BrandVox – це нова платформа для аналізу представленості брендів в соціальних мережах, яка дозволяє у “одному вікні” оцініти та порівняти ефективність прояву різних брендів в різних соціальних мережах.
Саме в соціальних мережах відбуваються зараз наймасштабніші збори коштів. Сторінка фонду в соціальній мережі давно перестала бути місцем для формального спілкування, а перетворилась на платформу, навколо якої гуртуються спільноти, об’єднані метою допомогти. Аудиторію сторінок найбільших благодійних фондів зараз легко порівнювати з сильними медіа, наприклад у фонду «Повернись живим» аудиторія перевищила 3,5 млн тільки у Фейсбуці.
Про це каже Олена Шабуніна, виконавча директорка компанії Semantrum:
“Відповідно і інструменти управлінням таким медіа-майданчиком мають полегшувати менеджмент всіх цих платформ».
BrandVox надасть благодійним фондам змогу використовувати інструменти аналізу ефективності сторінок фондів в соціальних мережах, бенчмаркінгу, постингу та відслідковування згадок в соціальних мережах Facebook, LinkedIn та Instagram з метою посилення ефекту та підтримки власних благодійних ініціатив.
«Для нас важливо внести свій внесок в підтримку таких організацій та надати їм новітні інструменти для підвищення ефективності використання соціальних мереж», — додає Олена.
Для отримання додаткової інформації про можливості безкоштовного доступу до BrandVox для благодійних фондів потрібно зв’язатися з представником з питань маркетингу за адресою info@brandvox.net або заповніть форму тут.
З цим нововведенням BrandVox сподівається стати технологічним партнером для численних благодійних організацій, допомагаючи їм зміцнювати свої зв’язки з громадськістю та посилювати свою діяльність на користь тих, хто найбільше цього потребує.