Canon вивчає можливість співпраці з виробниками смартфонів

0
1 068 views
Canon вивчає можливість співпраці з виробниками смартфонів

Як повідомляється, Canon, відома японська компанія з обробки зображень, розглядає можливість співпраці з виробниками смартфонів, щоб адаптуватися до ринкового ландшафту, що розвивається. Тенденція партнерства між брендами смартфонів і компаніями, що займаються професійними камерами, набирає обертів, пропонуючи платформу для обміну досвідом обробки зображень і оптики, одночасно підвищуючи цінність бренду для обох сторін. Наприклад, партнерство між Vivo та ZeissOPPO та Hasselblad, а також Xiaomi та Leica дало позитивні результати. Здається, Canon також хоче досліджувати цей шлях.

Об’єктив у майбутнє: Canon досліджує можливості партнерства з виробниками смартфонів

У нещодавньому інтерв’ю пан Хірокі Озава, голова Canon China, визнав зростання хвилі співпраці між виробниками смартфонів і камер. Він розповів, що Canon активно досліджує цю сферу, але час їх потенційних дій ще розглядається та приймається рішення. Усвідомлюючи постійну тенденцію галузі, Canon прагне зробити незалежне судження відповідно до вимог поточного ринку.

Цікаво, що коли пана Озаву запитали про фразу «Фотографія робить три покоління бідними», він підкреслив, що використання цифрової однооб’єктивної дзеркальної (DSLR) камери не призводить до фінансової напруги, а радше приносить щастя. Визнаючи, що камери DSLR можуть бути дорогими, коштуючи десятки тисяч юанів, він вважає, що цінність, отримана від володіння такими камерами, і пов’язана з ними емоційна прив’язаність значно переважують початкові інвестиції.

За словами пана Озави, споживачі віддають перевагу цифровим дзеркальним фотоапаратам через їх високе співвідношення ціни та якості. Фотографії, зроблені цими камерами, і їхня сентиментальна цінність виправдовують вартість покупки в очах покупців.

Потенційна співпраця Canon із виробниками смартфонів демонструє їхній проактивний підхід до адаптації до мінливої ​​динаміки ринку. Використовуючи свій досвід і співпрацюючи з брендами смартфонів, Canon прагне запропонувати споживачам розширені можливості та досвід обробки зображень, залишаючись при цьому конкурентоспроможним у все більш взаємопов’язаному світі.