IQOS, POCO, Baseus та JBL – найпопулярніші у застосунку АЛЛО

0
865 views
АЛЛО інтегрувала ChatGPT у свій застосунок

Мобільний застосунок АЛЛО вже сім років допомагає клієнтам вибирати та купувати товари у зручному мобільному форматі. Кількість користувачів застосунку зростає щороку, а у 2021 році набула максимальної динаміки.

Число завантажень збільшилось на третину і наразі становить понад п’ять мільйонів. У 2022 році підвищився рейтинг застосунку: з 4,5 до 4,7 в App Store та з 4,7 до 4,8 у Google Play.

Доля мобільного шопінгу в Україні стрімко зросла під час пандемії COVID-19 та залишається на такому ж рівні: у 2021 році кількість покупок через застосунок АЛЛО збільшилася майже на чверть (+23%), а прибуток за замовленими товарами зріс на 44%; здобутий до війни рівень зберігся й у 2022 році.

Найактивнішими залишилися клієнти у віці 25-34 роки, їх наздоганяють за кількістю покупок клієнти у віці 35-44 роки. Замовлення від чоловіків становлять 58% проти 42% від жінок, причому, якщо порівнювати з 2021 роком, доля жінок зросла на 7 відсоткових пунктів (в.п.).

Доля мобільного шопінгу в Україні стрімко зросла під час пандемії COVID-19 та залишається на такому ж рівні

Піковий час покупок – день, 12:00, 13:00 та 11:00, а найбільш активні місяці – листопад та грудень. Найбільше покупок впродовж 2022 року припадало на 21 та 20 день кожного місяця. Рекордна за рік кількість покупців скористалася застосунком АЛЛО для вибору та придбання товарів за вигідними цінами 21 листопада 2022 року, але за кілька днів трафік впав майже на третину через ракетну атаку рф на енергосистему України. Натомість у 2021 році пік трафіку стався пізніше: 26 листопада, на Чорну п’ятницю, мобільний трафік зріс удвічі.

Найпопулярнішою покупкою торік були повербанки 20000 mAh та 10000 mAh. Незвичними замовленням стали комплект одноразових антипилових масок та надувний човен Ладья. Фітнес-браслети, смартгодинники, Wi-Fi-роутери, навушники, повербанки, телевізори, смартфони, планшети та ноутбуки – це найпопулярніші категорії застосунку АЛЛО. А топбрендами 2022 року стали IQOS, POCO, Baseus та JBL.