Через війну база lifecell зменшилась до 8,6 мільйонів

0
1 325 views
lifecell турбується про ментальне здоров’я абонентів

Оператор lifecell підсумовує фінансові та операційні результати діяльності за 1 квартал 2023 року, демонструючи зростання доходу на 16.5% і EBITDA на 24.2% на річній основі. Через війну 3-місячна активна база lifecell зменшилась до 8.6 мільйонів абонентів.

Фінансові показники

1 кв. 22 4 кв. 22 1 кв. 23 Річний
% зм.
Квартальний
% зм.
Дохід, млн грн 2,306.8 2,606.8 2,687.4  16.5% 3.1%
EBITDA, млн грн 1,292.4 1,505.6 1,605.0 24.2% 6.6%
EBITDA маржа (%) 56.0% 57.8%  59.7% 3.7pp 1.9pp
Чистий прибуток, млн грн 209.4 408.8 515.6 146.2% 26.1%
Капітальні інвестиції, млн грн 711.6 997.4  638.0 (10.3%) (36.0%)

 

ДОХІД: у 1 кв. 2023 р. дохід lifecell збільшився на 16.5% ― до 2,687.4 млн грн проти 2,306.8 млн грн в 1 кв. 2022 р.

EBITDA і МАРЖА EBITDA: за 1 кв. 2023 р. показник EBITDA збільшився на 24.2%  на річній основі ― до 1,605.0 млн грн проти 1,292.4 млн грн у 1 кв. 2022 р. У результаті маржа EBITDA в 1 кв. 2023 р. збільшилась до 59.7%, як порівняти з 56.0%  в аналогічному періоді 2022 р.

КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ: у 1 кварталі 2023 р. капітальні інвестиції зменшились на 10.3% ― до 638.0 млн грн проти 711.6 млн грн у 1 кв. 2022 р.

ЧИСТИЙ ПРИБУТОК: lifecell зафіксував чистий прибуток розміром 515.6 млн грн у 1 кварталі 2023 р. проти 209.4 млн грн чистого прибутку в аналогічному періоді 2022 р.

Операційні показники

  1 кв. 22 4 кв. 22 1 кв. 23 Річний
% змін
Квартальний
% змін
Кількість абонентів, млн. 10.2 10.2 10.8 5.9% 5.9%
  Активних (3 місяці) 8.9 8.5 8.6 (3.4%) 1.2%
MoU хвилини (12 місяців) 170.0 148.0 133.5 (21.5%) (9.8%)
ARPU (щомісячний дохід на абонента) змішаний, грн. 75.6 86.0 85.1 12.6% (1.0%)
  Активних (3 місяці), грн. 84.3 104.5 104.6 24.1% 0.1%

 

АБОНЕНТСЬКА БАЗА: на річній основі активна 3-місячна абонентська база в 1 кварталі 2023 р. зменшилась на 3.4% — до 8.6 млн (проти 8.9 млн у 1 кв. 2022 р.) і зросла на 1.2% як порівняти з 4 кв. 2022 р.

ARPU та MOU: у звітному періоді активний 3-місячний ARPU зріс на 24.1%  в річному обчисленні та становив 104.6  грн проти минулорічного показника в 84.3  грн у 1 кв. 2022 р. Водночас показник 12-місячного активного MoU зменшився за рік на 21.5%  ― до 133.5 хвилин (проти 170.0 хвилин у 1 кв. 2022 р.).

Мережа lifecell продовжує працювати, оператор надає послуги своїм клієнтам. Станом на кінець березня щодня по всій країні відкрито близько 92% магазинів lifecell. Оператор продовжував утримувати першість за показником проникнення смартфонів в мережі, який на кінець четвертого кварталу досягнув 84.6%.