Оператор lifecell підсумовує фінансові та операційні результати діяльності за 1 квартал 2023 року, демонструючи зростання доходу на 16.5% і EBITDA на 24.2% на річній основі. Через війну 3-місячна активна база lifecell зменшилась до 8.6 мільйонів абонентів.
Фінансові показники
1 кв. 22 | 4 кв. 22 | 1 кв. 23 | Річний % зм. |
Квартальний % зм. |
|
---|---|---|---|---|---|
Дохід, млн грн | 2,306.8 | 2,606.8 | 2,687.4 | 16.5% | 3.1% |
EBITDA, млн грн | 1,292.4 | 1,505.6 | 1,605.0 | 24.2% | 6.6% |
EBITDA маржа (%) | 56.0% | 57.8% | 59.7% | 3.7pp | 1.9pp |
Чистий прибуток, млн грн | 209.4 | 408.8 | 515.6 | 146.2% | 26.1% |
Капітальні інвестиції, млн грн | 711.6 | 997.4 | 638.0 | (10.3%) | (36.0%) |
ДОХІД: у 1 кв. 2023 р. дохід lifecell збільшився на 16.5% ― до 2,687.4 млн грн проти 2,306.8 млн грн в 1 кв. 2022 р.
EBITDA і МАРЖА EBITDA: за 1 кв. 2023 р. показник EBITDA збільшився на 24.2% на річній основі ― до 1,605.0 млн грн проти 1,292.4 млн грн у 1 кв. 2022 р. У результаті маржа EBITDA в 1 кв. 2023 р. збільшилась до 59.7%, як порівняти з 56.0% в аналогічному періоді 2022 р.
КАПІТАЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ: у 1 кварталі 2023 р. капітальні інвестиції зменшились на 10.3% ― до 638.0 млн грн проти 711.6 млн грн у 1 кв. 2022 р.
ЧИСТИЙ ПРИБУТОК: lifecell зафіксував чистий прибуток розміром 515.6 млн грн у 1 кварталі 2023 р. проти 209.4 млн грн чистого прибутку в аналогічному періоді 2022 р.
Операційні показники
1 кв. 22 | 4 кв. 22 | 1 кв. 23 | Річний % змін |
Квартальний % змін |
|
Кількість абонентів, млн. | 10.2 | 10.2 | 10.8 | 5.9% | 5.9% |
Активних (3 місяці) | 8.9 | 8.5 | 8.6 | (3.4%) | 1.2% |
MoU хвилини (12 місяців) | 170.0 | 148.0 | 133.5 | (21.5%) | (9.8%) |
ARPU (щомісячний дохід на абонента) змішаний, грн. | 75.6 | 86.0 | 85.1 | 12.6% | (1.0%) |
Активних (3 місяці), грн. | 84.3 | 104.5 | 104.6 | 24.1% | 0.1% |
АБОНЕНТСЬКА БАЗА: на річній основі активна 3-місячна абонентська база в 1 кварталі 2023 р. зменшилась на 3.4% — до 8.6 млн (проти 8.9 млн у 1 кв. 2022 р.) і зросла на 1.2% як порівняти з 4 кв. 2022 р.
ARPU та MOU: у звітному періоді активний 3-місячний ARPU зріс на 24.1% в річному обчисленні та становив 104.6 грн проти минулорічного показника в 84.3 грн у 1 кв. 2022 р. Водночас показник 12-місячного активного MoU зменшився за рік на 21.5% ― до 133.5 хвилин (проти 170.0 хвилин у 1 кв. 2022 р.).
Мережа lifecell продовжує працювати, оператор надає послуги своїм клієнтам. Станом на кінець березня щодня по всій країні відкрито близько 92% магазинів lifecell. Оператор продовжував утримувати першість за показником проникнення смартфонів в мережі, який на кінець четвертого кварталу досягнув 84.6%.