Ріелтор: які перспективи у цієї професії

0
385 views
ріелтор

За останні роки діяльність ріелторських агентств неодноразово викликала бурхливі обговорення в соціальних мережах: користувачі відкрито висловлюють невдоволення якістю послуг, що надаються, рекомендуючи іншим самостійно підбирати актуальні об’єкти. Створюються відповідні спільноти та групи, в яких можна знайти пропозиції безпосередньо від власників. Але чи справді професія ріелтора поступово відходить у минуле, чи вона, як і раніше, залишається затребуваною?

ріелтор

У чому причина зниження популярності ріелторських послуг?

Кількість «новачків» ринку, які бажають швидко заробити грошей, не докладаючи жодних зусиль, багато разів зросла. На тлі цього зростає невдоволення тих, хто скористався послугами непрофесіоналів та їх очікування не були виправдані.

Як підвищити якість обслуговування клієнтів?

Але це зовсім не означає, що ця професія втратила свою актуальність: треба лише перестати працювати «по-старому», починаючи застосовувати сучасні інструменти. І одним із них стала CRM для ріелторів, яка дозволила не лише оптимізувати всі процеси, а й багаторазово підвищити рівень задоволеності клієнтів. Це стало можливим завдяки наступним перевагам:

  • Історія звернень. Клієнту буде запропоновано саме ті варіанти, які дійсно цікаві, виходячи з реакції на попередні пропозиції.
  • Швидкий доступ до загальної бази. Переглянути будь-які об’єкти можна з будь-якого пристрою, а система автоматичних повідомлень дозволить не пропустити нові оголошення, відповідні за заданими критеріями.
  • Взаємодія із колегами. Ефективна комунікація та можливість обміну швидкими повідомленнями, а також загальний доступ до бази.

Головна причина звернення до ріелтора – бажання заощадити час. Клієнт не готовий проводити годинник у тематичних спільнотах, відстежуючи пропозиції, що надходять, і намагаючись знайти голку в стозі сіна. І професіонал повинен виправдати очікування: швидко підібрати потрібні варіанти відповідно до запиту, не витрачаючи годин на марні покази або повторне обговорення умов угоди. З використанням сучасних CRM це стає можливим – і обидві сторони у виграші. Ріелтор отримує можливість підвищити кількість успішних заявок, що позитивно позначиться на рівні доходів. А клієнт буде задоволений співпрацею: фахівець може розраховувати на рекламу «сарафанного радіо», яка в майбутньому дасть свої плоди.

У світі ріелторських агенцій виживуть найсильніші: ті, хто готовий до змін та впровадження інноваційних рішень. І це єдиний спосіб досягти успіху в обраній області, за рахунок чого перехід на використання багатофункціональної CRM окупиться сповна.