Тепер абоненти передплати та контракту Київстар зможуть отримувати цілодобові консультації щодо роботи своїх смартфонів, планшетів та інших гаджетів завдяки новій послузі оператора – Техномайстер.

Абоненти Київстар, які хочуть отримувати консультації щодо роботи своїх девайсів, можуть обрати декілька варіантів передплати послуги – від 1 до 12 місяців. Після цього вони зможуть отримати допомогу від технічного спеціаліста надається цілодобово в телефонному режимі за номером 609 або на сайті. Кількість таких звернень протягом вибраного періоду може бути необмежена.
Новий сервіс буде корисним тим клієнтам Київстар, хто користується сучасними гаджетами, але ще не знає всіх тонкощів налаштування девайсу, або потребує консультації щодо роботи конкретного сервісу. Тепер для цього їм не треба йти у сервісний центр.









