Емоційний резонанс – спосіб створення серед широкої аудиторії певного настрою з одночасною передачею пропагандистської інформації, в основі якої лежить контент з високою емоційністю.
Центр протидії дезінформації при РНБО пояснює цей механізм створення фейків.

🔻 Емоційний резонанс дозволяє зняти психологічний захист, який на раціональному рівні вибудовує людина, намагаючись убезпечити себе від пропагандистського впливу. Тому правилом пропаганди є необхідність «звертатися не до розуму людини, а до її почуттів».
🔻 Пропагандистський вплив на людину здебільшого відбувається на емоційному рівні, поза її свідомим контролем, оскільки в такому випадку не спрацьовують жодні раціональні контраргументи.
❗️Приклад використання емоційного резонансу російськими пропагандистами:
🔸 «Підліток-інвалід, який чергував біля складу із гуманітарною допомогою для нужденних, трагічно загинув внаслідок підступного удару ЗСУ по мирному району Нової Каховки».









