ЦПД пояснює, як працює емоційний резонанс в дезінформації

0
530 views
створення фейків

Емоційний резонанс – спосіб створення серед широкої аудиторії певного настрою з одночасною передачею пропагандистської інформації, в основі якої лежить контент з високою емоційністю.

Центр протидії дезінформації при РНБО пояснює цей механізм створення фейків.

створення фейків

🔻 Емоційний резонанс дозволяє зняти психологічний захист, який на раціональному рівні вибудовує людина, намагаючись убезпечити себе від пропагандистського впливу. Тому правилом пропаганди є необхідність «звертатися не до розуму людини, а до її почуттів».

🔻 Пропагандистський вплив на людину здебільшого відбувається на емоційному рівні, поза її свідомим контролем, оскільки в такому випадку не спрацьовують жодні раціональні контраргументи.

❗️Приклад використання емоційного резонансу російськими пропагандистами:

🔸 «Підліток-інвалід, який чергував біля складу із гуманітарною допомогою для нужденних, трагічно загинув внаслідок підступного удару ЗСУ по мирному району Нової Каховки».