Інтернет-провайдери роблять усе можливе, щоб українці мали безперебійний доступ до інтернету. Адже завдяки цьому ми підтримуємо зв’язок із рідними, можемо швидко дізнаватися останні новини, отримувати правдиву інформацію.
Проте з різних причин може статися так, що кабельний інтернет припиняє працювати. Що робити у таких випадках? Дізнавайтеся з нових рекомендацій від Держспецзв’язку та НКЕК.
Перевірте стан оплати послуг в особистому кабінеті. Якщо, можливо, не пройшла оплата — тоді треба вирішити цю проблему.
Якщо послуги оплачені, але інтернет все одно не працює:
- Перевірте з’єднання роз’ємів, кабелі могли просто від’єднатися чи пошкодитися.
- Спробуйте вимкнути та знову увімкнути пристрій та інтернет.
- У розділі «Параметри мережі та інтернету» можете скористатися «Засобом усунення неполадок мережі». Якщо буде виявлено якісь помилки, система надасть рекомендації, що слід зробити.
- Зв’яжіться з вашим провайдером.
Якщо у вашому будинку більше одного провайдера, запитайте доступ до Wi-Fi-мережі ваших сусідів та запропонуйте ваш, на випадок, якщо з ладу вийде мережа тільки одного з провайдерів.
Використовуйте мобільний інтернет у мережі вашого оператора або операторів національного роумінгу.