Пандемія внесла корективи в життя, висуваючи нові вимоги. Декотрі фахівці без особливих складнощів перейшли до дистанційної роботи. Однак не всім так пощастило. Купа спеціальностей вимагають працювати офлайн. Тому актуальним стало питання заробітку в інтернеті. Перш за все, для цього доведеться позбавитися оманливої впевненості, що реально отримувати гарні гроші, нічого не роблячи.
Фактично необхідно навчитися новій професії, щоб легально заробляти суми, яких вистачатиме на життя.
У час тотального переходу діяльності в інтернет стрімко зростає попит на фахівців, що допомагають у просуванні та продажу товарів і послуг. Варто спрямувати увагу у цю нішу, яку можна назвати, узагальнюючи, інтернет-маркетингом. Однак знову доведеться позбавитися ще однієї поширеної помилки новачка, який раніше не працював у сфері онлайн-просування. Оскільки тут не обійтися без навчання, засвоєння теорії й напрацювання практичних навичок.
Швидке знайомство зі сферою інтернет-маркетингу напевне змусить розгубитися. Тому що виявляється, в ній багато розгалужень: що ж обрати — курси smm в Києві, навчитися копірайтингу чи SEO? Ми обрали п’ять затребуваних професій, які можна засвоїти для початку кар’єри в інтернеті.
Просування в Інстаграм
Оскільки майже кожна доросла свідома людина сьогодні має акаунт в цій соціальній мережі, логічним є просування брендів, товарів та послуг в Інстаграм. Якщо хочеться спробувати власні сили в цій ніші, важливо відмести впевненість, наче можна стартувати без конкретних вмінь та знань. Найкращий варіант навчання — засвоєння теорії паралельно із застосуванням азів просування на практиці. Такі курси пропонує школа WebPromoExperts.
Під час навчання студенти вивчають:
- SMM-стратегію;
- аналіз продуктів, аудиторії, конкурентів;
- тренди в Instagram;
- правила роботи з акаунтом, починаючи від створення і оформлення до контент-плану та постів.
Ключова перевага напрямку — потрібно відносно мало часу для старту. Реально пройти цікавий та насичений курс за кілька тижнів, щоб одразу шукати роботу.
Таргетинг
Це слово звучить незвично, однак на практиці в діяльності фахівця з таргетованій рекламі нема нічого надскладного. Справа в створенні об’яв, які влучають точно у певну аудиторію. Ця спеціальність має більш широке застосування, аніж вище названа. Оскільки таргетологи потрібні у розкрутці та просуванні різних сторінок, не тільки в Інстаграм.
Завдяки точному попаданню в цільову аудиторію реклама приносить максимальну віддачу. Щоб працювати в цій ніші інтернет-маркетингу, слід познайомитися з наступними теоретичними викладками:
- що таке таргетована реклама;
- як виконується аналіз конкурентів;
- що допомагає сформулювати портрет цільової аудиторії тощо.
Звісно, і в даному випадку перевага за курсами, де можна одразу відпрацьовувати практичні навички.
Просування в TikTok
Цю специфічну мережу теж використовують для просування товарів та послуг. Хоча не всі сприймають її всерйоз, грамотна праця з TikTok приносить свої плоди. До речі, такий курс можна пройти не лише для того, щоб допомагати рекламувати чужий бізнес. Знайдеться не один приклад, як акаунт в цій соцмережі приносить високий прибуток своєму власнику.
Для успішної роботи в новій соціальній мережі необхідно познайомитися з такими аспектами:
- яка відмінність аудиторії TikTok;
- як грамотно позиціонувати бізнес на платформі;
- який обрати стиль та стратегію.
Чудово, коли під час навчання є можливість одразу відпрацювати набуті знання на практиці. Тому перевага за курсами, де допомагають створити акаунт, виконати налаштування, розробити контент-план, задати вірний напрямок.
Це далеко не всі професії, що приносять прибутки. Однак названі напрямки — гарний старт для початку роботи в інтернеті. У майбутньому можна буде розширяти компетенції, щоб зростати професійно.