Rivian оголосила про створення нової компанії з мікромобільності під назвою Also. Угода включає 105 мільйонів доларів США фінансування серії B від венчурної компанії Eclipse і буде зосереджена на розробці та виробництві легких електромобілів, таких як велосипеди та скутери.
“Для того, щоб світ повністю перейшов на електрифікований транспорт, знадобиться цілий ряд типів і форм-факторів транспортних засобів”, – сказав засновник і генеральний директор Rivian RJ Scaringe в своїй заяві. “Я надзвичайно схвильований інноваціями, розробленими командою Also, які ляжуть в основу низки надзвичайно привабливих продуктів для мікромобільності, що допоможуть визначити нові категорії”.
Компанія Rivian заявляє, що розпочала “стелс-програму”, орієнтовану на мікромобільність, кілька років тому, визнавши “величезну потребу” в більшій кількості невеликих, легких електромобілів, таких як велосипеди та скутери. Це не могло бути настільки непомітним, враховуючи, що Скарінг виступав на сцені Tech Disrupt у 2023 році, розповідаючи про свою зацікавленість у “мультимодальному” транспорті, в тому числі в електровелосипедах. Компанія також зареєструвала торгову марку для електровелосипедів і самокатів, що свідчить про її зацікавленість у розширенні асортименту продукції.
Rivian відома своїми флагманськими електромобілями – позашляховиком R1S і вантажівкою R1T, які є дуже великими, дуже важкими і дуже дорогими. Більш доступні транспортні засоби R2 і R3 знаходяться в стадії розробки і, як очікується, будуть запущені у виробництво з 2026 року. Ще більш легкий персональний мобільний пристрій був би бажаним доповненням для шанувальників Rivian, які люблять відкритий, пригодницький імідж компанії.
Rivian заявляє, що збереже “значний міноритарний пакет акцій” в компанії Also, і розраховує в майбутньому представляти продукцію компанії у власних роздрібних магазинах. Скарінг обійматиме посаду голови ради директорів Also.
Незважаючи на можливість отримання прибутку від нової категорії, автовиробники поки що не досягли помітного успіху з електровелосипедами, незважаючи на те, що такі бренди, як Porsche, Mercedes, Jeep, GM, Hummer та інші, спробували свої сили в цьому напрямку. Індустрія електровелосипедів також переживає певні труднощі: компанія VanMoof подала заяву про банкрутство, а компанія Rad Power Bikes змінила низку керівників.