Китайський виробник електромобілів BYD представив нову технологію швидкої зарядки, яка може збільшити запас ходу на 400 км (249 миль) після п’ятихвилинної зарядки. Разом з цим оголошенням BYD також пообіцяла зробити значні інвестиції в інфраструктуру зарядних станцій, побудувавши понад 4 000 нових швидких зарядних пристроїв по всьому Китаю.
Технологія “Super e-Platform” здатна заряджати з піковою швидкістю 1000 кВт, що вдвічі більше, ніж найшвидші зарядні пристрої Tesla V4, пікова потужність яких досягне 500 кВт, коли вони будуть запущені в експлуатацію цього року. Технологія швидкої зарядки спочатку доступна у двох нових автомобілях, седані Han L та позашляховику Tang L, ціна яких починається від 270 000 юанів (близько 37 330 доларів США).
“Для того, щоб повністю вирішити проблеми наших користувачів, пов’язані з зарядкою, ми переслідуємо мету зробити час зарядки електромобілів таким же коротким, як і час заправки бензинових автомобілів”, – заявив засновник BYD Ван Чуаньфу під час презентації в Шеньчжені. “Це перший випадок в галузі, коли потужність зарядки досягла одиниці мегават”.
BYD також взяла на себе зобов’язання побудувати понад 4 000 надшвидких зарядних пристроїв по всьому Китаю, використовуючи нову платформу, хоча і не вказала часові рамки для цього проекту. Це помітний крок, враховуючи, що, за даними Reuters, більшість власників автомобілів BYD у Китаї покладаються на зарядні пристрої інших виробників для підтримання заряду своїх автомобілів.
Це не єдиний крок BYD, який привертає увагу ЗМІ. Раніше цього місяця вона випустила сумісну з усіма своїми автомобілями установку для запуску дронів на даху, розроблену у співпраці з DJI, яка дозволяє дронам злітати і приземлятися зі швидкістю до 25 км/год. Компанія скорочує відставання від Tesla, продавши 1,76 мільйона автомобілів у 2024 році, трохи відстаючи від 1,79 мільйона Tesla, хоча 90 відсотків цих продажів припадає на Китай, і лідирують тут її гібридні автомобілі.