Реклама вважається двигуном торгівлі. З її допомогою клієнти можуть отримати дані про товар та взагалі дізнатись про можливість купівлі продукції у відповідних компаній. Тому дуже важливо перед виходом на міжнародний ринок протестувати як працюватиме реклама вашої компанії.
Наприклад, якщо ви плануєте вийти на польський ринок, то тестувати рекламу треба саме за допомогою польських ІР адрес. Для цього необхідно знайти якісні мобільні проксі для Польщі і компанія Go-Proxy готова стати вашим надійним партнером. Щоб клієнти були впевнені в необхідності застосування приватних мобільних проксі, виділимо 3 основні фактори, як вони допомагають в тестуванні реклами.
Отримання даних про цільову аудиторію
В першу чергу для реклами треба знайти потенційну аудиторію. За допомогою мобільних проксі можна:
- швидко знайти потрібних людей, маючи необхідний ІР;
- зрозуміти наскільки їх цікавить ваш товар чи послуга;
- отримати фідбек від потенційної аудиторії та врахувати перші помилки.
Всі ці параметри важливі. Без використання мобільних проксі з місцевим ІР ви витратите немало часу на пошук потенційної аудиторії. Не завжди при звичайному пошуку ви знайдете покупців на ваш товар. Мобільні проксі суттєво знизять час на пошук, адже для сайтів ви знаходитесь в цій же країні і будь-які обмеження будуть нівельовані.
Знайшовши цільову аудиторію та направляючи для них рекламу ви можете побачити по переходам на сайт наскільки їх взагалі цікавитиме ваша пропозиція. Теж саме можна сказати і стосовно фідбеку. В подальшому, врахувавши всі помилки ви створите більш якісну рекламу та зможете отримати більше клієнтів серед потенційної аудиторії.
Розуміння ефективності витрачених коштів на рекламу
Реклама покаже наскільки ваш товар чи послуга необхідні клієнтам в цей момент. За допомогою неї можна швидко отримати необхідну інформацію, підвищити інтерес до продукції та мати перші відгуки.
Реклама має працювати швидко та підвищувати вашу популярність перед конкурентами в очах кінцевих клієнтів. Мобільні проксі дозволять особисто зайти в інтернет-простір та побачити, чи помічає її клієнт в необхідному місті за допомогою зміненого мобільного ІР. Таким чином ви зрозумієте, чи варто саме зараз виходити з вашим товаром на ринок, чи краще почекати деякий час.
Безумовно, мобільні проксі змусять вас витратити деякі кошти. Проте це набагато менше ніж втрати від запуску реклами та недоотримання доходів.
Можливість зрозуміти як працює прив’язка сайту продукції до реклами
Ще один надважливий елемент в розумінні ефективності вашої реклами в інтернеті. За допомогою мобільних проксі користувач зможе наочно зрозуміти, як юзеру з країни, де розміщується реклама зайти на сайт через рекламу. Таким чином він оцінює:
- зручність;
- швидкість роботи;
- можливості переходу;
- можливості для оформлення замовлення.
Таким чином мобільні проксі допоможуть зрозуміти наскільки ефективна реклама та як вона взаємодіє з самим сайтом. Якщо будуть виявлені будь-які баги, то їх можна буде виправити та протестувати знову. В результаті вийде реклама з максимальною ефективністю та високими показниками кореляції від побаченої реклами потрібними користувачами та їх переходом на сайт і кінцевої купівлі продукту.
Висновки
Як бачите, мобільні проксі виконують не тільки функцію безпеки та анонімності. З їх допомогою можна оцінити роботу вашої реклами та її ефективність в обраній країні. Проте варто обирати надійні приватні мобільні проксі. Компанія Go-Proxy пропонує кілька пакетних пропозицій з доступом до ІР-адрес з України, Польщі, Німеччини, Франції та Великобританії. Тож якщо треба тестувати рекламу в одній з цих країн, ви знаєте до кого звернутись.