Зранку 20 грудня у ряді міст на заході і півдні України виникли складнощі із голосовим зв`язком і роботою мобільного застосунку «Мій Київстар».
Це відбулося вже після того, як 19 грудня компанія віддзвітувала, що запрацював мобільний інтернет в метро Києва та Харкова, а також мобільний додаток “Мій Київстар”.
Користувачі пишуть у коментарях до повідомлення на сторінці у Facebook:
- Львів. Повну відсутність звʼязку назвали складнощами. Це не незручність, це неспроможність.
- Це не короткочасні перебої, а домашнього інтернету немає тиждень! Від першого дня збою в мережі він так і не з‘явився!
- Зв’язок є, рахунок поповнено, а зателефонувати нікому не можливо.
- Одеса, зв’язку та мобільного інтернету немає.
- Рівне нема зв’язку та інтернету.
- Немає зв’язку і мережі Львів.
- Миколаївська область нема зв’язку і інтернету!
- Нет ни голосовой связи, ни интернета. Одесса.
- Львівщина, Дрогобиччина: після 4.00 – ні зв’язку, ні інтернету.
- Киев, Днепровский.
Пошли девятые сутки без домашнего интернета. - Київ неможливо поповнити рахунок.
- Миколаївська теж нема зв’язку.
- Хмельницький. Домашнього інтернету ще не було. Інформації також.
- Бориспіль дом інтернет відсутній.
- Белгород-Днестровский, вчера пропал домашний интернет.
“Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше. Перепрошуємо за незручності”, – повідомляє Київстар. Найближчим часом компанія обіцяє повідомити абонентів щодо компенсацій.