Користувач мережі Київстар невдоволений своїм переходом на контрактне підключення, де весь час знімаються кошти навіть без використання зв’язку та сервісів.
“У мене була передоплата 175 грн/місяць. Перевага була в тому, що можна поповнити номер коли завгодно і після цього користуватися тарифом наступні 4 тижні. За останні два роки я рідко користувався тарифом, можливо, разів 5 максимум, – пише Alex. – Але мене не влаштовувала ціна і кількість ГБ. Зайшов у “Мій Київстар”, побачив 3 контракти і вибрав перший Love UA База за 75 грн. Це було моєю головною помилкою. Документ максимально простий і на розкрив усі підводні камені (або я сліпий)”.
Лише через декілька місяців після початку використання абонент помітива:
- Тариф закінчується наприкінці місяця, незалежно від того, коли було поповнення.
- Автоматичне підключення “кредиту” в застосунку. На щастя, це можна відключити.
- Навіть якщо не користуватися тарифом, все одно щодня знімає гроші, які наприкінці місяця дорівнюватимуть ціні тарифу. Тобто, за фактом, ви будете платити щомісяця, хочете ви того чи ні.
- Як виявилося, при відключенні контракту попросять 100 гривень. І це не дивлячись на те, що ви могли вже заплатити 75/175 грн і більше за те, що не користувалися.
Після звернення в службу підтримки з тим, щоб розірвати контракт, там відповіли, що потрібно взяти з собою документи і звернутися в магазин.
“Тобто… Вони придумали і зробили все, щоб людина могла підключити контракт в 1 клік за допомогою “Дія” і безкоштовно. Але щоб розірвати, таке не зробили, треба особисто приїхати в магазин з документами і ще заплатити. Відчуваєте чим тхне?” – зазначає невдоволений клієнт.
Але все ж йому вдалося вийти зі скрутного становища за допомогою тимчасового відключення номера з можливістю приймати вхідні дзвінки та смс.