Абонент скаржиться на зняття коштів у контракті від Київстар

0
684 views
Сердитий чоловік з телефонами

Користувач мережі Київстар невдоволений своїм переходом на контрактне підключення, де весь час знімаються кошти навіть без використання зв’язку та сервісів.

“У мене була передоплата 175 грн/місяць. Перевага була в тому, що можна поповнити номер коли завгодно і після цього користуватися тарифом наступні 4 тижні. За останні два роки я рідко користувався тарифом, можливо, разів 5 максимум, – пише Alex. – Але мене не влаштовувала ціна і кількість ГБ. Зайшов у “Мій Київстар”, побачив 3 контракти і вибрав перший Love UA База за 75 грн. Це було моєю головною помилкою. Документ максимально простий і на розкрив усі підводні камені (або я сліпий)”.

Абонент скаржиться на зняття коштів у контракті від Київстар

Лише через декілька місяців після початку використання абонент помітива:

  1. Тариф закінчується наприкінці місяця, незалежно від того, коли було поповнення.
  2. Автоматичне підключення “кредиту” в застосунку. На щастя, це можна відключити.
  3. Навіть якщо не користуватися тарифом, все одно щодня знімає гроші, які наприкінці місяця дорівнюватимуть ціні тарифу. Тобто, за фактом, ви будете платити щомісяця, хочете ви того чи ні.
  4. Як виявилося, при відключенні контракту попросять 100 гривень. І це не дивлячись на те, що ви могли вже заплатити 75/175 грн і більше за те, що не користувалися.

Після звернення в службу підтримки з тим, щоб розірвати контракт, там відповіли, що потрібно взяти з собою документи і звернутися в магазин.

“Тобто… Вони придумали і зробили все, щоб людина могла підключити контракт в 1 клік за допомогою “Дія” і безкоштовно. Але щоб розірвати, таке не зробили, треба особисто приїхати в магазин з документами і ще заплатити. Відчуваєте чим тхне?” – зазначає невдоволений клієнт.

Але все ж йому вдалося вийти зі скрутного становища за допомогою тимчасового відключення номера з можливістю приймати вхідні дзвінки та смс.