Абонент Київстара з 20-річним стажем скаржиться, що оператор з нього зняв послуги, якими він не користувався, і відмовив у повернення при переході на новий тариф.
Коли ж чоловік звернувся у підтримку Київстара, там повідомили, що він сплатив свій попередній тариф та у той же день замовив новий, але за новий заплатив через 4 дні, і таким чином не можна повернути гроші “через програму лояльності”.
“От якби я сплатив тариф за 3 дні от тоді би грошики мені могли повернути, а так вибачте шановний пане страждайте та утріться ні чим допомогти не можемо”, – пише абонент.
Він описує власний 20-річний абонентський досвід і вважає себе майже працівником цієї компанії. Проте, не отримував зарплатню, а навпаки весь час платив за послуги компанії і витримував всі її вибрики:
“Мене не дуже турбували постійні, по два рази на місяць дзвінки із пропозиціями підключитись до їх інтернету, не дратував потік щоденного СМС-спаму із пропозиціями переходу на нові тарифи, ба більше, я навіть філософськи поставився до переходу із місячного плану на чотиритижневій (ну чого не зробиш заради збагачення «найнадійнішого оператора»), але недавно щось таке сталося у житті і мій терпець скінчився”.
Результат
- Фактично кошти були сплачені за послугу, якою абонент не користувався.
- В повернені було відмовлено, бо такі правила лояльності (20 років то не лояльність).
- Всі мусять страждати – окрім Київстару звісно.
“Завершуючи цю ліричну оповідь, хочу додати, що я певно не один такий ошуканий споживач. Судитись за 250 гривень я точно не буду, але от оператора мабуть зміню. Не думаю, що в інших буде краще, проте інші мене ще не ошукували”, – додає користувач.