Незважаючи на значні труднощі, пов’язані з російською агресією проти України, компанія адаптувала систему логістики до реалій війни, відновила продажі через дистриб’юторів, офіційну сервісну підтримку та роботу гарячої лінії.
Дистрибуція та логістика
У перші тижні війни склад у Стоянці (Київська область), де зберігалось обладнання TP–Link, згорів – у нього влучив російський снаряд. Відтак, компанії знадобилось чимало часу, щоб знайти нове приміщення та налагодити систему постачання в умовах нестачі пального та вантажного транспорту. Практично всі послуги, пов’язані з перевезенням та зберіганням товарів, значно подорожчали. Втім, обставини не завадили знайти рішення цих проблем. Таким чином, зараз представництво TP–Link в Україні продовжує відвантажувати партнерам як пристрої класу SOHO, так і обладнання SMB.
Сервісна підтримка
TP–Link відновлює офіційне сервісне обслуговування на території України. Список сервісних центрів, які відновили роботу, доступний за посиланням https://www.tp–link.com/uk–ua/support/service–center/, інформація оновлюватиметься щотижня. Якщо вам потрібна додаткова інформація про сервісне обслуговування, ви можете з’ясувати усі деталі за номером (044) 590-51-77.
Гаряча лінія
Також компанія поновила роботу гарячої лінії. Зараз служба технічної підтримки TP–Link працює з понеділка по п’ятницю включно з 9:00 до 18:00. Номер гарячої лінії – 0-800-505-508.
###
Про компанію TP–Link
Заснована в 1996 році, компанія TP–Link є глобальним постачальником надійних мережевих рішень та аксесуарів, які необхідні в усіх сферах повсякденного життя. TP-Link послідовно оцінюється аналітичною компанією IDC як найбільший в світі постачальник мережевого обладнання в сегменті SOHO. Пристрої TP-Link продаються в більш ніж 120 країнах та обслуговують сотні мільйонів людей в усьому світі.