Українські інженери розробили живий екран FunScreen

23 лютого в кінотеатрі Multiplex у ТРЦ Республіка українська інноваційна компанія-розробник світлодіодних технологій Flylights презентувала розумний екран. За допомогою створеного українськими інженерами програмного рішення та системи штучного інтелекту (AI) FunScreen дав нагоду відвідувачам стати героями фантастичного фільму та отримати надзвичайні враження.

FunScreen

Технологія FunScreen

FunScreen – перший в Європі живий LED-екран, який дає змогу формувати digital-досвід у відвідувачів кінотеатрів, ритейл-об’єктів та будь-яких інших громадських просторів.

Дмитро Вірич, співзасновник та CEO компанії Flylights
Дмитро Вірич, співзасновник та CEO компанії Flylights

“За допомогою програмного рішення, яке ми розробили, система FunScreen об’єднує кілька сучасних технологій в сфері штучного інтелекту (AI) та доданої реальності (AR), які спочатку не були створені для того, щоб діяти разом. Наприклад, інтернет- месенджери у наших смартфонах пропонують функціонал з AR-масками для відео та фото. Але користувачі досі не мали змоги побачити це на великому екрані. Розроблений нами FunScreen – це система, яка створює і масштабує AR-зображення, тобто вміє виводити його на екран будь-якого розміру”, – говорить Дмитро Вірич, співзасновник та CEO компанії Flylights.

Рішення для “Падіння Місяця”

Під час прем’єри фантастичного фільму “Падіння Місяця” кінотеатр Multiplex використав живий екран для презентації стрічки відвідувачам ТРЦ Республіка. За словами CEO Flylights, компанія підлаштовує софт під кожного замовника, в залежності від розміру екрану. За час існування фірми поставлено на ринок більше 7 тис LED-екранів. Конкретне рішення для Multiplex обійшлося у 7000 дол, а його оренда – 200 дол. на місяць. Сьогодні ведуться перемовини з різними рітейлерами про розробку нових екранів.

Олександр Жиляєв, CMO Multiplex

“Використання FunScreen під час прем’єри фільму стало для нас надзвичайно захоплюючим експериментом. Multiplex завжди прагне надати глядачеві більше емоцій та вражень від перебування на сеансі. Тому нам хотілося спробувати щось не статичне, таке, що буде вражати відвідувачів з першого погляду та викликати вау-враження. Живий екран надав змогу перенести глядача у захоплюючий вир подій, відчути себе героєм, який зараз врятує світ. Презентація викликала бурю емоцій. Люди виходили з сеансу обговорюючи події фільму та новий досвід, який вони отримали з FunScreen”, – розповідає Олександр Жиляєв, CMO Multiplex.

Інтерактивний екран FunScreen розроблено в лабораторії Flylights. Наразі в компанії створюють наступну модель – для застосування у ритейлі. Передбачається, що вона дасть можливість відвідувачам торгових центрів, проходячи повз магазин, приміряти на себе капелюшок, куртку, блузку чи інші речі з нової колекції. Створити стильний лук, стоячи перед вітриною. Побачити себе на екрані героєм ролика улюбленого продукту. Та отримати більше емоцій від взаємодії з брендом.

Ще новини hi-tech

Flylights – виробник розумних світлодіодних екранів та рішень для ергономізації міського простору, комунікації брендів в ритейлі, ЖК та індустрії розваг.

Дивіться огляди:

-->